ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دردت چه درد بود که چون من تمام شب...

دردت چه درد بود که چون من تمام شب. سر را به سنگ می زدی و می گریستی؟

ببخشید که لابلای آنفولانزاها و دردها و سرم زدنای ماهانه ت یه وقتایی هم میام ویرگول مطلب می زنم

بله با شما هستم خانم لوپ ناخواسته ها...

دیروز راهی درمانگاه شدی احتمالا ادامه نوزدهمین آنفولانزای سگی بود!!

به هر حال سفازولین ماده موثری هست بر روی این ویروس و بخش عظیمی از داستان اکی شد

با چشمان باز و پر از امید ناامیدی برایت می نویسم

شاید آنگونه که فکر می کنی نباشد!

شاید قرار است روزهای خوبی بیایند...

برای این هفته یک جلسه تراپی مهمانت کردم....

دیشب فقط یکساعت شاید هم دو ساعت خوابیدی

این روزها مظلوم تر از کل 31سال زندگی ات شده ای!

چه بلایی بر سر لایف استایل غم زده ت اومده که اینطور اضافه وزن پیدا کردی!

چه بلایی بر سر آرامشت اومده که اینطور به قهقهرا رفته ای؟

از یک ماه به مرد به ظاهر رویاهایم پیشنهاد یک سفر هوایی در نوروز را دادم

یک ماه است پاسپورت ، شناسنامه ، کارت ملی بر روی کنسول قرار گرفته و تا هفته پیش آمار ها را برایش ارسال می کردم....

به فراموشی و یا نادیدن گرفته است احتمالا

مهم نیست!

دردی نباشد رنجی نباشد!

سلامتی باشد

من سفر نمی خواهم لباس نو نمی خواهم غذای خوشمزه نمی خواهم فقط سلامتی باشد خوشبخت ترین آدم بر روی کره زمین هستم....

خدایا فقط ما را دشمن شاد نکن که سوز دارد.....

عجب ذهن بهم ریخته ای از حافظ به سعدی از سعدی به سهراب سپهری و از سهراب به دنیا می روم

برایم دعا کنید

برای سلامتی م دعا کنید....

یادش بخیر این شعره تو کنکور اومده بود....
یادش بخیر این شعره تو کنکور اومده بود....


اضافه وزنسفر هواییسهراب سپهریغذای خوشمزه
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید