ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سوم مهر تولدم...غمگینم خیلی غمگین

امروز 3 مهر 1402 تولد دختری هست که وارد 31 سالگی می شود...30 سالگی خیلی بد بود و خیلی سخت گذشت اما جالبه هنوز زنده م و اینجا هستم... کی فکرش رو می کرد بازم باشم ؟ دو الی سه ماهه احساس می کنم تب دارم زندگی ندارم دیگه یعنی چی می تونه باشه؟ کجا باید برم چیکار باید کنم؟

هیچ حوصله و انگیزه ای برای زندگی ندارم اصلا نمی دونم کجا ایستادم و دارم چیکار می کنم امروز قرار بود خوشحال باشم اما حالم خوب نیست و خیلی غمگینم... شاید غمگین تر از هر روزی که فکرشو کنی... سال های قبل روز تولدم بهترین روز زندگیم بود ولی امسال؟!

برای بار 7م وارد شغلی شدم که چندسال پیش عهد کرده بودم با خودم دیگه واردش نشم... عجیبه ... کلی دلیل داشتم برای اینکه وارد این کار بشم اما خسته م... خیلی خسته تر از اونی که بخوام به این فکر کنم که شغلی داشته باشم... دلم می خواد برم یه روستایی چیزی نه دلم اونم نمی خواد...دلم یه آسایشگاه روانی می خواد شاید ...دلم هیچی نمی خواد دوست دارم بشینم زار زار گریه کنم به حال خودم ... من دنبال یه کار پاره وقت بودم اما تبدیل شد به ی کار تمام وقت عجیب.... از حوصله من خارج میشه که بخوام اینهمه سخت بگذرونم...تاریخ انقضای کارت بانکیم تموم شده... سرماخوردگی رهام نمی کنه و خسته ترین آدم روی کره زمین به حساب میام....کلی کار دارم که باید انجام بدم ولی حوصله ش رو ندارم 31سالگی خیلی با 23سالگی فرق داره من اون دختر 23ساله نیستم الان خیلی چیزها عوض شده...من فقط یه چیزی می خوام که بتونم زنده بمونم ... سلامت روان و جسم ندارم و حالم خوب نیست کاش حالم خوب بشه کاش زندگیم درست شه کاش دیگه احساس تب نداشته باشم کاش بتونم مثل ادم کار کنم و پول در بیارم....اره امروز روز تولدمه ولی میرم دکتر و باید این داستان تموم بشه..هرچی هست باید مشخص بشه ... من دیگه با این توهم و حس بد نمی تونم ادامه بدم... مگه میشه یه ادمی هر روز تب داشته هر روز دست بزنه به جای جای صورتش و حس کنه که بیماره... مگه میشه یه آدمی هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن نداشته باشه مگه میشه یه آدمی دلش نخواد هیچ کاری کنه مگه میشه یه آدمی هیچ کاری نکنه و بمونه یه جا دختر تو فوق لیسانس داری .... بیخیال نازنینم درست میشه همه چی اره به خودت انگیزه بده.. امسال بازم ارشد شرکت می کنم و میرم دانشگاه... تصمیم درستی نیست می دونم ولی احتیاج دارم بهش... نمیدونم شایدم احتیاج ندارم بهش ..... وای اصلا نمی دونم چی درسته چی غلطه چه اتفاقی برای این دختر باهوش افتاده آخه خدایا:((((((((

امروز تولدته سعی کن حالت خوب باشه دخترم


سلامت روانکره زمینسلامت جسمدل نوشتهحالم خوب نبود
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید