ویرگول
ورودثبت نام
chef_kavandi@
chef_kavandi@
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

طرز تهیه یک سر و دو گوش ویژه شف کاوندی

امروز میخوام آموزش یک غذای ویژه خودم رو براتون شرح بدم که البته مثل آموزشهای دیگه مثل آموزش طرز تهیه کوفته آووکادو و یا آموزش طرز تهیه اسپاگتی وگان ویدئوی آموزشی این غذا رو هم می تونید از این لینک مشاهده کنید.

اسم این غذا رو خودم انتخاب کردم و چون شباهت ظاهری به گوش خرگوش داره و از طرفی موزون باشه، اسمش رو گذاشتم یک سر و دوگوش! شما هم می تونید در زیر پستم در پیج اینستگرام در این لینک اسمهای پیشنهادیتون رو بهم بگید، حتما از ایده هاتون استفاده می کنم.




مواد لازم:

  1. قارچ
  2. کدو
  3. روغن زیتون
  4. نمک و فلفل سیاه
  5. گوشت چرخ کرده
  6. فلفل دلمه
  7. برنج





طرز تهیه:

ابتدا قارچهارو خورد می کنم و کدوهارو ورقه ای می کنم به طوریکه نه زیاد نازک بشه و نه کلفت بمونه! کدوهارو بچینید داخل بشقاب و روغن زیتون، فلفل سیاه و نمک بریزید روش که آماده بشه برای گریل کردن!

فلفل دلمه هارو (ترجیخا رنگی و در رنگهای مختلف) ریز خورد می کنم برای تزئین غذا و الته خاصیتشم که مد نظر داشته باشید. گوشت چرخ کرده رو با پیاز و ادویه داخل ماه تابه قشنگ هم بزنید تا تفت داده بشه و رنگش از قرمزی به قهوه ای برسه، به این مرحله که رسیدید قارچها رو بهش اضافه می کنم. حسابی تفت بدید که آب قارچها تمام بشه و برشته بشن.

ماه تابه گریل رو گرم کنید و کدوهارو روش بذارید ولی حواستون باشه که تکونشون ندید تا طرح روشون خراب نشه! که به زیبایی تزئین غذاتونم کمک میکنه.

برنج رو برگردونید داخل ظرفی که میخواید غذارو سرو کنید، خورشت رو هم روش بریزید و کدوهارو بکذارید کنارش و با فلفل دلمه و ماست تزئینش کنید و بخورید و لذت ببرید.



شاد و تندرست باشید

مارو در اینستگرام دنبال کنید: Chef_kavandi@

مارو در توئیتر دنبال کنید: Ckavandi@




غذای سلامتگوشتپروتئینغذای سالمکربوهیدرات
مهدی کاوندی سرآشپزی به کوچکی فلفل در آشپزخانه ای به بزرگی جهان! به 26 کشور سفر کردم، غذاهای متنوع جهان را چشیدم، غذاهای ایرانی رو آموزش دادم و غذاهاشون رو یاد گرفتم که با شما به اشتراک بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید