ویرگول
ورودثبت نام
Maryam Pourmand
Maryam Pourmand
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

ترندای اینستا بسه

از کجا اومد این کلیپایی که همه آهنگ هاشو رو ویدیو های مختلفشون میذاشتن نمیدونم؛‌ اما از اون روز به بعد،‌ ترندی با ترند دیگه ای جایگزین میشد و از شدت تکراری بودن و مزخرف بودن، دوست داشتی گوشاتو پیج کنی ولی دیگه اینا رو گوش ندی.

کاش تو همون اینستا میموند دیگه تلگرام رو وارد این بازی کثیف نمیکردن.

ماهی اوزون برون و گل من و بشه منه رو میگذریم، بی محتوا بودن و بخاطر همین هم ترند میشن. برای یکی دو بار قشنگ بود نه برای دو سه ماه!

بدترینش از نظرم این ویدیویی بود که برای حمایت از کاسب هایی که میخوندن ترند کرده بودن بود.

فکر میکنی در اقصا نقاط ایران، گرگینه ها قیام کردن.عوعوعووعوو!!‌ تمومش هم نمیکنن، فهمیدیم بابا!

هنوزم هست! هنوزم آپدیت و روانه ی مغز من میشه تا با سرعت هر چه تمام تر رو سلول هاش راه برن.

نمیگم نبینیدا! اصلا ببینید کیفشم ببرید، اما اصراف نکنید.

تا اینجا رو یه مدت قبل نوشته بودم و صبر کردم ببینم چه روندی رو طی میکنه و در نهایت به چی ختم میشه؟

به چیزی ختم نمیشه مثل اینکه!

آخرین دو موردی که من میدونم، یدونش پرده ی سبزِ گرگِ ترسناک بود که باهاش میرقصیدن، و آهنگ پس زمینه اش هم «ایل ویخ نیخ» بود.

چه جذابیتی داره براتون ؟من درک نمیکنم!
چه جذابیتی داره براتون ؟من درک نمیکنم!

و وای خدا وای قلبم! وای از دومی! واقعا دلبر بود و انگار ارزش ترند شدن رو داشت.🥺همچین دلم و نفسم میره وقتی پلی میشه که هیچی اصلا!

نمیدونم به طرف قراره گیر بدن یا نه، آخه خیلی جذابه!چطور میشه بذارن فیلمش بیاد بیرون؟!؟

از ویدیو خجالت و نابلدی و متانت میباره و بنظرم همینه که قشنگش میکنه!

بعضی آقایون زیادی بدنو تکون میدن بد میشه اصلا.این متعادله، در عینی که حرکت لامپی دستا فراموش نمیشه.😁

آره ویدیو جدید هوتن شکیبا رو میگم. با موزیک معین انقدر قشنگ نبود که با موزیکِ« آی دختر زیبا»قشنگه!

هم دستاش قشنگه هم رقصش!🤭پس هیچی دیگه رفت تو لیست مورد علاقه هام.کنار کراش های متعدد قبلیم؟













اینستاآهنگسمرقصهوتن شکیبا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید