ویرگول
ورودثبت نام
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سیب ممنوعه!

گمشده ام در دنیایم که آنقدر بزرگ است و انقدر راه فرار دارد و انقدر بنبست دارد که دیوانه شده ام....
نه میدانم کدام راه فرار باز است...
نه میدانم در کدام بخشش گمشده ام...
نه میدانم برای چه گمشده ام...
فقط میدانم گمشده ام...
میرقصم، میخوانم، میزنم، میکوبم، ولی صورت مسئله تغیر نمیکند.
هر راهی را که میروم پاسخ اشتباه است.
ایا صورت مسئله ممکن است غلطه باشد؟
همه‌مان تا کنون گمشده ایم ولی برخی خودشان را پیدا کردند، برخی با گمشدنشان کنار امدند، و بخشی مثل من در به در پیدا مردن راهی برای فرار...

تو چی دیدی تو من که من ندیدم خودم وقتی که با تو ام من یه اشتبام...


انقدری کشش دارم که خودم را پیدا کنم؟
من از اول گم نشده بودم؛ بقیه مرا گمراه کردند...
رشته راه را از دستم ربودند.
من قبلاً با اطمینان مینوشتم، می‌خواندم، میرقصیدم، میزدم، میکوبیدم اما حالا...
هرکاری میکنم به گذشته ام نمیرسم.
شاید قبلا نترس تر و بی فکر تر بودم ولی حالا...
همه چیز از زمانی خراب شد که ترسیدم!
ترس از ناتوانی و ترس از جا زدن.
ولی حالا، آنقدر جا زدم و ناتوان شدم که ترس هایم برایم بیشترین تجربه شدند.
عادیست؟

به خوای نخوای قلبم تورو گردن میگیرمت
من که نمیترسم توی شهرم با ببیننت
باش تو دم دستم هرجایی بخوای میبرمت

عادی بود که وقتی سیزده ساله شدم مادر سی ساله ام را میفهمیدم و دل داری اش میدادم؟
عادی بود که دوازده سال بودم ولی پرستاری میکردم؟
عادی بود که بچگی نکردم؟
دخترانگی نکردم و شادی نداشتم؟
عادی بود که به امید خوشبختی دیوانگی کنم ولی نرسم به خوشبختی؟
عادی بود که خوشبختی سیب ممنوعه ام بود؟
عادی بود که خندیدن از ته دل سیب ممنوعه ام بود؟
اما...
راضی ام.
و شاکرم.
ولی اگر کم اوردم تقصیر من نبود.
من تا نیمه راه رفتم اما از یکجایی به بعد به جای سرعت گیر جاده خود جاده را نداشتم که راهم را ادامه دهم.
وگرنه من هم مانند یک دختر نوجوان فانتزی ها و خواسته های خودم را دارم پرستار شوم، محجبه تر شوم، رمانم را به چاپ برسانم، باشگاهم را ادامه دهم، هنرم را ادامه دهم اما...
من تنها کسی هستم که از ممنوعه ام ترسیدم و سمتش نرفتم.

اگه میتونستم تو رو میچیدم جلو چشام میذاشتمتو میدیدم
رز سفید من...
ولی خشک میشی پیش من
تو رو میکاشتم وسط قلبم نمیذاشتم یه برگ بشه ازت کم
رز سفید من...
تو خشک میشی پیش من
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم
نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم
تویه رویایی که نمیشه مال من شی
نه میشه اسمونت شم نه میشه ماه من شی
تو یه رویایی...
تو یه رویایی...





ممنوعهگمشدهرویارز سفید منعشق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید