ویرگول
ورودثبت نام
Nora.sh
Nora.sh
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

سلام و احوال پرسی.

خطای معنایی.
خطای معنایی.


سلام!:)

بکا رولینز توی زندان فیردا بود. موریاریتی اصلا مثل توی انیمه مهربون و دوست داشتنی نیست و فردا یک مهره. ساعت خوابم به جای این که این یه هفته ی اخر درست بشه، خراب شده. سه میخوابم تا یازده. محراب، جزوه و گیاهای دارویی اماده نیستن. سرم درد میکنه و یه جوری چوش مجلسی زدم انگار فردا عروسیمه. زیرچشمام گود افتادن. نمیدونم داستان باید از کجا اوج بگیره و شخصیت پردازی هام هنوز خیلی کار دارن. هربار که توی ایینه به خودم نگاه میکنم احساس میکنم چهار کیلو چاق شدم. اسانس توی پارافین ته نشین میشه، شیشه ترک میخوره و شمع ها گود میافتن. کتاب های هشتم رو بهم دادن. مطمئن نیستم به برنامه ی درامد زاییم میرم یانه. دستم به ساز نمیره. انگار که مثل قلم، مضراب هم خشک میشه. مثل احمقا منتظرم تا ادمایی که بهشون نیاز دارم بهم پیام بدن چون نمیتونم خودم رو راضی کنم. اینم از همه ی اون چخبرایی که گفتم سلامتی.

نه. اصلا و به هیچ وجه. گم شده ام. استرس دارم. تنهام. گذشته ام من رو شکار کرده. الکی به همه چیز فکر میکنم. نمیتونم خودم رو ببخشم یا دوست داشته باشم. فردا مدرسه دارم و از استرس کلاس بندیا رو به موتم. خسروی واقعا من رو ترسونده. دلم برای سارا تنگ شده و نیاز دارم یه ادم دیگه مثل اون رو توی زندگیم داشته باشم. نگرانم و میدونم که امسال قراره چطوری پیش بره. قرار نیست هیچ دوست جدیدی پیدا کنم. ادما رو از خودم ناامید کردم. این هم از "خوبی؟" هایی که گفتم "اره."

چی گوش میدم؟ ساقی گوش میدم. 505 گوش میدم. ارمی دریمرز گوش میدم. اولیویا رودریگو گوش میدم. لانا دل ری گوش میدم.
شاعر چی میگه؟ میگه

All your friends are so cool, you go out every night
رفیقات خیلی باحالن، هرشب باهاشون بیرونی
In your daddy's nice car, yeah, you're living the life
با ماشین بابا جونت، آره، تو زندگیتو میکنی (از زندگی لذت میبری)
Got a pretty face, pretty boyfriend too
یه صورت خوشگل داری، یه دوست پسر خوشگلم داری!
I wanna be you so bad and I don't even know you
من بدجور میخوام جات باشم و حتی اصلا نمیشناسنمت
All I see is what I should be
هرچیزی که ازت میبینم، چیزایی‌ان که من باید باشم
Happier, prettier, jealousy, jealousy
خوشحالتر، خوشگلتر، حسود، حسود
All I see, what I should be
هرچیزی که ازت میبینم، چیزایی‌ان که من باید میبودم
I'm losing it, all I get is jealousy, jealousy
دارم از دست میدمشون، تمام چیزی که دارم حسادته، حسادت

چی میخونم؟ سیکس اف کراوز
چی میبینم؟ بی ال تایلندی"
امروز چه مرگم شده؟ خوابم میاد.
برای چی شکر گذارم؟ خانواده. پاییز. سرما. دورس های رنگی رنگی و استایلای قشنگ.
برای چی دارم اینا رو میگم؟ فقط خدا میدونه. لگد خدا میکنه.

شرح حالیادداشتدلنوشتهروزانه نویسی
ششصد و چهل و چهار درنا‌ی کاغذی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید