ویرگول
ورودثبت نام
Raharadmehr
Raharadmehr
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

« لذت بخش »

چشمانم مدام میخواهند عکست را ببینند، و حرف های قشنگت را بخوانند.
گوش هایم دائم میخواهند که صدایت را بشنوند . دستانم میخواهند که تک تک اجزای صورتت را لمس کنند مژه هایت ،ابروهایت، بینی باریک ات، لب هایت ، گونه هایت ، دستم را ببرم داخل موهایت و لمسشان کنم .
لب هایم میخواهند هزاران بوسه بر جای بگذارند .
قلبم میخواهد به قلب مهربانت نفوذ کند و اسمی بر جای بگذارد.
دلم میخواهد همانند موسیقي زیبا بگذارمت و مدام به تو گوش دهم و زندگی ام در همان لحظه بایستد .
ذهنم مدام تورا به من یاد آوری میکند هرلحظه هر ساعت همش میخواهد به تو فکر کند آنقدر که، به خودم می آیم و میبینم یک روز کامل را به تو فکر کردم .

تک تک اجزای بدنم تورا میخواهند . وجودت را می‌خواهند . چه کار باید کرد تو بگو ؟


رها رادمهر _

قلبموسیقیزندگیعشقبوسه
کلماتی که به ذهنم می آیند.?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید