Ilya·۲ ماه پیشداد زدم بیدار شدی!ببخشید بنده عذرخواهی میکنم.شما من رو میشناسی حتما بهت یادآوری میکنم چه کسی هستم and what's my deal..لطفا کمی دندان روی جگر یا کبد بگذار نه…
Ilya·۲ ماه پیشوینستون اسمیث تو مرا دوست داری؟بنویسم که تنها تو بخوانی من گریه میکنم تو میتوانی؟ گاهی از گریه خستهام چرا تز تازه ای ندارم؟ صدایی ندارم اما تورا دارم تو ایده! زنده ای تو…