ویرگول
ورودثبت نام
برزو ذاکری
برزو ذاکری
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

امروز - اینجا - الان

سلام

خیلی وقت بود چالش این رو داشتم که بیام و بنویسم. نه صرفا برای کسی. بیشتر برای خودم. . خب همیشه این کمال گرایی لعنتی و این احساس که نوشته های من احتمالا خوب نیستن و بهتر از من هم هستن ، باعث شده بود من نوشتن رو شروع نکنم. کاری که بینهایت بهش علاقه دارم . عاشق نوشتن هستم. پس بیصبرانه دل رو به دریا زدم و اومدم ، شروع کردم به نوشتن .

احتمالا اولین نوشته من محتوای خاصی نداشته باشه و موضوعیت خاصی رو دنبال نکنه، ولی خب همینکه اقدام کردم برام بینهایت حرکت فوق العاده ای محسوب میشه . به قول روانشناسا از دایره امن خودم بیرون اومدم و شروع کردم به انجام کاری که بینهایت دوسش دارم یعنی نوشتن . امیدوارم در ادامه این مسیر استمرار داشته باشم و همینطور چیزهای دیگه ای رو که دوست دارم رو هم شروع به عملیاتی کردنشون کنم.

اسم تمامی مجموعه نوشته هام رو میذارم امروز - اینجا - الان . اسمی که شاید یک سال تمام بهش فکر کردم و دلم میخواد اسم تمامی مجموعه هایی از من باشه که در قالب نوشته و حتی در قالب های دیگه در آینده از من منتشر خواهد شد.

سپاس - پایان

دل نوشتهآزاد نویسیخروج از دایره امناقدامشروع نوشتن
برزو هستم تمام تلاشم اینه که از تمام ظرفیت های زندگی استفاده کنم برای لذت بیشتر.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید