ویرگول
ورودثبت نام
یارا?
یارا?
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زیبا تر از دوستت دارم؟

عاشق تو بودن، فقط عاشق تو بودن نیست. عاشق تو بودن "بیشتر عاشق خودم بودن" هم هست.‌ من به خودم دل میبازم وقتی دستمو میگیری و میچرخم. من از خودم دل میبرم وقتی که از تو دل میبرم جانِ جانانم.


به گریه میندازی منو، طلوع صبحم،

من رو به گریه میندازی،

دلم آزرده ست،

دلم عاشقه،

چشمام خیس و سیاهه،

گوشام پره از موسیقی،

دلم آزده ست پناهم،

دلم ازرده ست،

هیسسس،

نیاز نیست بگی.

میدونم که تو ام دلت عاشقه،

و ازرده :)

شما که چشمای ما رو از زیباییت خیس کردی،

حالا نمیای یه کمکی بدی؟

تو این روزای سختم بیا و گوشه ی ایوون بشین،

برات کیک پف پفیِ خیلی شیرین میپزم،

از لواشکایی که کف سینی درست کردم میارم،

وسایل قرتی بازیمم میدم خودت ارایشم کنی شیشه ی عمرم،

و اینها زیبا تر از دوستت دارمه :)


عشقهیچی دیگهدهه
گر نگهدار من آن است که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید