ویرگول
ورودثبت نام
اقا یونس ولی سیانی
اقا یونس ولی سیانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کسی اینجا نیست؟

امروز فکر میکردم مگه من چیم از یه نویسنده کمتره شروع کردم نوشتم پاک کردم حوصلم سر رف گفتم اینجوری نمیشه هر طوری شده باید از ته مغزم یه چیزی برای نوشتن پیدا کنم لااقل یه موضوع ساده پیدا میشه اون پیچ وخمای مغزم

اگر موضوعی بود که مینویسم اگر چیزی پیدا نکردم از توش تصمیم گرفتم تو کف سرم یه گل

بکارم ریشه هاش بره تو کله خالی که هیچ چیزی از توش درنمیاد مگه میشه یعنی نمیشه


مگه من چیم از یه #نویسنده_

کمتره

پس اگر کسی این متن و خوند دمش گرم مخصوصا اگه تا اینجاها متن و خونده باشه به قول حرزت علی خودم بنده اش میشم

بگید من چکار کنم نویسنده شم متن ام بره تو سایت های خارجی ترجمه شه

بره تو لیست پرفروشترین کتابای سال

مجله ها تماس بگیرن براشون تولید محتوا کنم

متن جذاب بنویسم برای تلویزیون، بلیبورد ،

همراه اول ،ایرانسل ،شبیه جمله هیچکس تنها نیست تنهای اول همراه اول

ایرانسل قراضع ، ایرانسل پاره پوره خریداریم


اصلا راستشو بخوایید خوشم نیومد از نوشتن کی حال داره بخونه، بنویسه، سخته، حوصله سر بره


با این حال از صبوری شما مچکرم که با من تا اینجا اومدید

ایرانسل شبیهمتننویسنده
من یونسم تازه اومدم ویرگول ،،،،صلام ویرگولیااا عرادت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید