ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

حس و حال امروزم

نوعی احساس خستگی و کسالت در من هست که نمیدونم ناشی از چیه و چطور میشه درمانش کرد. با وجود سالم بودن آزمایش خونم، هیچ حسی برای انجام دادن کارهای نسبتا سخت ندارم.

برای مثال تصمیم داشتم هر روز زبان بخونم و پیشرفت کنم ولی مدتیست که هنگام باز کردن کتاب فقط خمیازه میکشم و در نهایت به اینستاگرام پناه میبرم.

حتی انرژی برای دیدن فیلم و سریال هم ندارم. بعضی روزها ولو شدن روی تخت و گشت و گذار در اینترنت تنها کاریه که انجام میدم.

ازین نگرانم که اگه همین روند رو ادامه بدم؛ زندگیم هیچ تغییری نکنه. اگه نتونم مدرک زبانم رو بگیرم و در ایران، در این خونه بمونم باز هم غم و اضطراب به سراغ خودم و خونواده م خواهد اومد.

ولی امروز حداقل همین امروز خیلی خسته تر از اونیم که بتونم زبان بخونم. نیاز شدیدی به خواب و استراحت دارم.


خوابتنبلیقرص خواباستراحتکسالت
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید