ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

در زمان مناسب بمیر

اروین د یالوم در کتاب «مسئله ی مرگ و زندگی» می نویسه: اگر در زندگی حسرت های زیادی داشته باشیم و بخش بیشتری از زندگی رو نزیسته باشیم، اضطراب ما نسبت به مرگ بیشتر خواهد بود.

در بخش دیگری از کتاب به نقل از نیچه اومده: در زمان مناسب بمیر

ولی منظور نیچه از زمان مناسب یعنی کی؟!

وقتی که زندگی رو کامل زندگی کرده باشیم و برای مرگ چیزی جز قلعه ای سوخته باقی نمونده باشه.

دوست دارم قبل از مرگم:

-لذت رابطه ی جنسی رو خیلی خوب و کامل تجربه کنم.

- به کشورهای مختلف مخصوصا ژاپن و اروپا سفر کنم.

-لذت داشتن شغل و درآمد خوب، استقلال مالی و خدمت به مردم رو تجربه کنم.

-با پولی که خودم به دست آوردم در کنسرت یکی از خواننده های مورد علاقم در خارج از کشور شرکت کنم.

-در ورزش به جایگاه خوبی برسم.












اروین یالوممرگحسرتکتاباروین د یالوم
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید