ویرگول
ورودثبت نام
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
♡نوشتن نوعی دوست داشتن است.♡
خواندن ۵ دقیقه·۷ ماه پیش

دختران مهربان و ساده دل


بنام خدا
یکی از چیز هایی که در این سال تجربه کردم ...
رو بگم که بسیار مهمه اینه که تا دنیا دنیاس دلم را به هیچ کس ندهم دل بستن این روزا بزرگترین جرم هستش البته از نظر من...
دل بستن که این روزا کاملا اشتباه و برای سو استفاده از جفتوشون هست...
حالا چرا ؟؟
من این موضوع بزرگ رو خودم کشف کردم که ازدواج های این سال ها و سال هایی که در پیش داریم و آینده ای ازش خبر نداریم که دنیا قراره چه بشه ، چه قدر کار های شاخ دار دیگه در بیاد ، از همه بدتر وضع اقتصادی چه بشه که این روزا مشکل همه همین هست زندگی رو به سقوط کردنه ، تنها فشار زیاد به آقا پسر های مجرد میاد که چقدر باید کار کنند تا بتونن یه زنی رو برای خودشون فراهم کنن بدون میلیارد نمیشه ازدواج کرد بدون خانه و ماشین که دیگه بدتر ...
خب از قضیه یه کوچولو دور شدیم برگردیم...
بحث ازدواج رو داشتیم پیش می بردیم...
اینکه دخترا عاشق مهر و محبت هستن ...
ولی مهر محبت پایدار نه الکی و برای سو استفاده...
ولی این روزا متاسفانه پسرا کامل برای سو استفاده کردن هستن و در اصل دخترا رو گول میزنن با یه کلمه من واقعا دوستت دارم من عاشق تو هستم و غیره...
خب اون ساده دلها هم قند تو دلشون آب میشه و میگن هااا والا راست میگه خب عاشقمه دیگه پس منم دلم رو میدم بهش...
مهربون و ساده دل قبول میکنه و وارد رابطه میشه بعد ها که چندین سال با هم حرف زدن و از این جور حرفا و رفتار ها میبنه که پسره داره هی ازش دل سرد تر میشه چرا بنظرتون♡؟؟؟
چراش واضح است.
فقط به‌این فکر می کنه که ميگه اگه با من بود تو این مدت پس مطمئنن با هر کسی دیگه هم هست و بوده و خواهد بود و خواهد رفت...
میگه خب نه ولش کن به درد من نمی خوره ...
حالا که وقتم رو باهات  پر کرده بودم عشق حال خودم رو کرده بودم دیگه کاری باقی نمونده پس ولش کن برم با یکی از این بهتر ...
حالا این وسط کی آسیب زیادی می بینه ؟؟
بدبخت دختر های ساده دلها دختر های کم آموزش دیده در این زمینه ها...
اون خاک تو سری که کار خودش رو کرد دل کندم براش مث آب خوردنه پس بدون هیچ فکر و بکری میره...
پس پیشنهادم برای دختر ها اینه که کسی که عاشق شما بشه و شما ها رو بخواد و عاشق تون باشه واقعا دوستتون داشته باشه نمیاد که شما ها رو از خودتون در خواست کنه ...
مستقیم میاد خیلی منطقی تر از پدر و مادر تون درخواست شما رو میکنه و این جوری میشه که اون عشق میشه پایدار و ابدی عزیز منننن....
پس در این زمینه خیلی عاقل باشید و اجازه ورود هر احمقی رو در زندگی و دل های کوچک تون دل های ساده و مهربونتون راه ندهید عزیزان من ...
من میدونم که شما دخترا ارزش شتون خیلی بالا تر از این چیز هاس که خیلی ساده و زود وارد رابطه بشید ...
یه چیز قشنگ بگم این پایین دیگه خودتون تشخیص بدید...

پسرا نیاز دارن
دخترا ناز دارن

لطفا به این جمله ها دقت کنید همه چیز مشخص میشع...

من خودم که اصلا دلم ، قلبم این اجازه وارد رابطه شدن رو نمیده به من به هیچ عنوان...
پس قربون دل خودمممم....
این همه سال زندگی کردم...
این همه از کلاس سوم ابتدایی تا الان که چقدر بزرگ شدم خواستگار داشتم ولی قبول نکردم و با کمال میل رد کردم ولی به آسونی ها که دارم می نویسم نه با کلی عذاب و سختی یکی می گفت با فلانی خوشبخت میشی حالا  که خواستگاری کرده قبول کن پسر با اصل و نسب داری هست پول هم که داره خونه و ماشین هم که داره با عزت و با آبرو هم که هستن از همه مهم تر یک خانواده با ایمان مثل خودمون قبول کن ترو خدااا؟

فقط می گفتم :نه، نه، نه ،نه
برای من خونه و ماشینش و پولش مهم نیست برای من یک زندگی خوب و پایدار تا قیام قیامت مهمه وقتی که من راضی نباشم و هیچ حسی نسبت به او نداشته باشم چطور وارد زندگی مشترک بشم چطور یه عمر زندگیم رو به باد بدم...؟
اصلا من از همون اول که بچه بودم با ازدواج کردن مخالف بودم...
هر چند گاهی مامان و بابام شوخی می کنند میگن بلاخره که یه روزی از خونه بیرونت می کنیم هر وقت راضی به ازدواج شدی بیا خونه...
ولی خب من برای ازدواج نکردن حاضرم دست به هر کاری بزنم...

بگذریم...

خلاصه اینکه وارد هر رابطه‌ای نشید بخدا همش الکیه همش براي سو استفاده هست...
بخدا حیفم میاد به دخترا ...

خب یه قضیه رو بگم خدمتتون یه کم بخندید بچهای ویرگولی...
من خودم با اینکه دختر هستم ...
عاشق تک تک دخترا هستم به خدا بدجور دخترا رو دوست دارم اصلا عاشق شون هستم...
همیشه به مامان و بابام میگم اگه من پسر بودم با یه صد تا دختر ازدواج می کردم قطعآ...
بابام میگه پس خدارو هزاران مرتبه شکر می کنم که پسر نبودی روزگارم رو سیاه می کردی...
من کلا عاشق دخترا هستم یعنی هر دختری رو می بینم ذوق می کنم چون اونا مهربونن و من این مهربون بودن رو دوست دارم...

پس خدارو هزاران هزاران هزاران مرتبه شکر که من پسر نبودممممم....
پس مواظب باشید و وارد هر رابطه‌ای نشید ...
امیدوارم که مفید بوده باشه و به آقا پسر ها بر نخورده باشه چون قصد توهین کردن به شما ها رو خداییش نداشتم...
فقط در حد یه حرف نیاز بود که باید می نوشتم...
و اینکه کل پسر ها هم اینطوری نیست .
و داریم پسر هایی رو که حرف ندارن ...
ولی خب خیلی کم پیدا میشن..

در این قسمت یه صحبت بسیار قشنگ از دکتر انوشه بشنویم که من عاشق این صحبت او هستم...
عزیزم ، جان دلم
فقط از تو می خواهم که خودت رو تحمیل نکنی
به هیچ کس!
هر وقت خودت رو به کسی که قدرتو نمیدونه
تحمیل کردی!
تو هم یه کسی بودن بهش دست میده
و دیر یا زود با احساسات بازی میکنه
تنها چیزی که ازتون می خوام اینه که
نه عروسک باشید نه عروسک گردان
نه عروسک باشید نه عروسک گرادن
خیلی خیلی حرف داره هاااا به این حرفا دقت کنید.

موفق و پیروز باشید...
علی یارتون خدانگهدار تون...
21/11/1402بهمن
به وقت یک روز نیمه ابری ...








دلسادهزندگی مشترکدخترسواستفاده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید