ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 17

اه این چه صدایی چرا اینقدر فضا پر از جادو شده؟هان دارن با کسی دعوا میکنن؟وایی هنوز خوابم میاد از دست اینا،واییی این هاله کشتار چی میگه ایزومیه؟!باید همین الان پاشم برم ببینم چه خبره وگرنه همه رو میکشه .

من

همین الان با همتونم ساکتتتتتتتتتتت.

هان؟!پادشاه شیاطین خاک که نه بزار ببینم ،اهان موهای و چشمای قرمز گاگیومه با اون هیکل رو فرم بزرگش زیاد ازش خوشم نمیاد پس الان قدرت انجا دست اینه!،هان اصلان توی دستای این چی کار میکنه هانننننن؟

من

تو بهتره دستت رو از گردن اصلان بکشی،وگرنه....

گاگیوم

وگرنه چی بچه نصف قدمم نیستی ،بعد جرئت اینو داری با چشمای اعصبانی به من نگاه کنی ابلهی؟،فکر نکن حالا صاحب یه قلعه روحی بدرد نخور هستی ،واسه خودت کسی ای،من خودم یه این جور قلعه ای با قدرت شن دارم.

بانوی من میشه پوچ کنم کل اون وجودشو؟،نه ایزومی خودم دهنش رو میارم پایین فقط تماشا کن کاری میکنم بفهمه نباید به افراد من دست بزنه فقط مراقب باش به بقیه اسیب نزنم.

ایزومی

-یعنی بانو میخواد چیکار کنه؟هان اطرافش جرقه های بنفش میزنه، موهاش ارغوانی صاف شد و بلند تر؟!،وایسا چشماش به رنگ ارکیده و با اون داس اسکلت مانند شینزو ،بانو قدرت شینزو رو قرض گرفته،هان داس رو برد بالای سرش یعنی قرار چه اتفاق بیوفته!،اخ زمین قلعه کامل نصف شد او...اون...ن مرده چی شد اصلان خوبه؟بقیه تحت حفاظ من بودن ولی اون نبود.

-گرد و خاک کنار رفت مرده بیهوشه،اوف اصلان سالمه .

اصلان

-من نمی خوام واسه این کار کنم،زورم بهش نمیرسه ،بقیه که پسش بر نمیان هاله مرگ ایزومی اون یعنی میتونه؟، بانو..نو جونمه زلدا اون از پسش بر میاد،اه شبیه شینزو شد مثل اون موقع توی جنگل جادوگرا،هان گاگیوم داره چی زیر لب میگه؟،زلدا داره چی کار میکنه اون میخواد منو هم همراه این نابود کنه؟،داسه امد پاییینننننننن اون ضضضضضضضضضضربه داره میاد این طرفی چرا؟ولش اگه این انتخاب اونه پس اشکالی نداره........................

-سا....سا..سالمم این فقط بیهوش شده ،زلدا اون فقط به هوا ضربه زد اون ضربه داس نبود.

شینزو
شینزو
اصلان
اصلان
  • اینا شبیه اونا بودن.
  • فکر کنم چون فالور کمه به خاطر قوانین اینجا مجبور بشم کمتر پست بزارم.
  • ببخشید دیگه.




قدرتداستانداستان بلندتخیلی
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید