ویرگول
ورودثبت نام
سبا بابائی
سبا بابائی
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

چالش ۲۱ _ روز دهم

سلام سلام

باید بگم امروز در پایین‌ترین سطح ممکن تونستم به همه موارد عمل کنم. شاید یه چیزی حدود ۶۰٪ از خودم و روند امروز راضی بودم. تا ساعت ۴ بعدازظهر مهمون داشتم وقتی رفتن تا یک ساعت بعدش به جمع کردن خونه و تمیزکاری گذشت. خسته بودم ولی اصلا دلم نمی‌خواست روز دهم چالشم شکسته بشه، بس با تمام خستگیم دوش گرفتم و تا یکم خشک بشم کتابمو خوندم و ساعت ۷.۳۰ رفتم پارک محل پیاده‌روی خیلی سخت نگرفتم و نصف همیشه راه رفتم ولی با سرعت یکم از معمولی بیشتر. بعدم اومدم خونه و شام خوردم.

رفتم زبان بخونم دیدم بعله باید اشتراک بخرم. لجم گرفت چون چند روز پیش تو تخفیف بود، منم سعی کردم بخرم ولی موفقیت حاصل نشد. الان یه سه ماهه خریدم اگه روندم خوب بود و دختر خوبی بودم و زنجیره رو پاره نکردم بعدش یه ساله می‌خرم. اسم آپ "زبان‌شناس" هست.

من و خواهرام
من و خواهرام

تنها عکس امروز هم همینه که می‌بینید. 🫠 من این طرفم داشتم اون بوک‌مارک رو می‌دوختم.

دلم نمی‌خواد اینجوری بشه.
دلم نمی‌خواد اینجوری بشه.

این تصویر خیلی گویاست و بشدت بهم انگیزه می‌ده که زودتر به کارام سروسامون بدم. و یه چیزی که بهش فکر می‌کنم اینه که چطوری می‌تونم با نظم بیشتری انجامشون بدم و به همین کاری که الان دارم می‌کنم، فکر کردم. گذاشتن چالش برای خودم و نوشتنش اینجا.

همه روزا قطعا نمی‌تونم صد باشم ولی تمام تلاشم رو می‌کنم. لااقل اینطور فکر می‌کنم. یه چیزی بگم داخل پرانتز من مدتیه که تو اینستا یعنی جایی که بیشترین وقتم رو می‌ذاشتم و مخاطب اندکی هم داشتم فعالیتم رو متوقف کردم. به این دلیل که اونجا داشت خرابم می‌کرد، داشت بهم توهم تلاش و پشتکار می‌داد در صورتی که من خودم بهتر از هر کسی می‌دونستم که دارم درجا می‌زنم و پیشرفتی ندارم. من فقط داشتم ادای تلاش کردن رو درمی‌آوردم و خب این بد بود. پرانتز بسته.

سعیمو می‌کنم که فردا بهتر از امروز باشم.

دمت گرم که تا اینجا با من اومدی.😘☘️❤️

آها راستی یه امتیاز منفی گرفتم امروز، از بابت حذف عادات بد، اونم اینکه نوشابه خوردم. ولی خوشبختانه هنور وارد اکسپلور اینستا نشدم، حقیقت علاقه‌ای هم در خودم نمی‌بینم. بس یادداشت می‌کنم حذف نوشابه از امروز تا آخر اسفند. (خواستم پاداش بذارم براش و چون چیزی به ذهنم نرسید، بمونه برای بعد)

شبتون ماه🌙



چالشاینستانوشابهخودمراقبتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید