ویرگول
ورودثبت نام
جواد عرب صاحبی
جواد عرب صاحبی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

از ما که گذشت واسه تو خوشحالم من


تو هم مثل من یک روزی دلت میگیره
دیگه عاشقی کردن واسه ماها دیره
امثال من از دیدن دنیا سیرن
این ثانیه ها قد هزار سال میره
از ما که گذشت واسه تو خوشحالم من
از عاشقی کردن دیگه بیزارم من
تو غرق غرورت شدی و یادت نیست
کی بودم و عکسای رو دیوارم من
از آدمکا دلت میگیره
این دنیا بدون من برات میمیره

از قاصدکا حال منو می پرسی
چه باشی چه تو نباشی داره اون می میره
دل تنگ که نمیشه دل دریا داری
بیزارم از عکسایی که بی من داری
میخندم و رد میشم از احساسم باز
بیزارم از هرچی که تو بی من یاری
از آدمکا دلت میگیره
این دنیا بدون من برات میمیره
از قاصدکا حال منو میپرسی
چه باشی چه تو نباشی داره اون میمیره

جواد عرب صاحبیخیانتدلتنگیتنهاییسامان جلیلی
طلبه سطح ۳ حوزه علمیه _ مربی حفظ تخصصی قرآن کریم _ پژوهشگر ادیان و مذاهب _ پژوهشگر غرب شناسی _ شیطان پرستی _پژوهشگر منطقه قفقاز_ مدرس دوره های عملیات روانی _ ترور آنلاین _ غرب شناسی استراتژیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید