ویرگول
ورودثبت نام
?دلنوشته های آوا?
?دلنوشته های آوا?
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آشنایی با من?

آرامش و رشد فردی
آرامش و رشد فردی

من آوام 26 ساله لیسانس دارم در حال حاضر مادر یه اقا پسر گلم که فوق العاده شیطون و بلاس

زندگی از دوره ی جووونی تا الان به من روی خوش نشون داده بود اما من همچنان با امید و عشق به پسرم زنده ام و زندگی میکنم ...

دقیقا میدونم الان داری به چی فکر میکنی اینکه توام مشکل داری توام سختی کشیدی و کاملا درسته!!

هرکسی توی زندگیش سختیای خودشو داره و برای خودش مشکلاتش سخت تر از هر کس و هرچیزی هست خدا به حد توان هر شخصی توی مشکل قرارش میده و هرکسی رو هم به نحوی امتحانش میکنه

اما میدونی چی مهمه اینکه بتونی تو اوج اون همه مشکلا و سختیا از خدا گله و ناشکری نکنی...

من توی سن خیلی کم ازدواج کردم و البته ازدواجمم به میل و اراده خودم نبود نمبدونم باید بگم زائده ی افکار قدیمی ها و ریش سفید ای خانوادگی بود ادامه کامل براتون توضیح میدم به چه صورتی بود وچجوری تموم شد ...هرچی بود خیلی زود تموم شد و دوسال بعد از این جریان باز یک ازدواجی رخ داد که نه تنها باب میل و روحیه من نبود میتونم بگم ظلمی بود که بخاطر تعصبات محل زندگی و خانوادگی برمن روا شد و حدودا یکسالی هست که از این زندگی به شدت عذاب آوار راحت شدم ...

دوستانی که قرار بامن باشید باهم صحبت کنیم رشد کنید و امیدمون رو به زندگی بسازیم و قوتر کنارهم ادامه بدیم ازتون خواهش دارم که بدون قضاوت بامن همراه بشیدو منو از خودتون بدونید❤️

رشد فردیدلنوشته
یک دختر 26 ساله که دوبار تجربه زندگی ناموفق داشته و در حال حاضر تنها عشق زندگیم پسر کوچولومه کلی سختی داشتم و داریم اما با امیدواری روی خودم و زندگیم در تلاشم?بامن هم مسیرشو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید