ویرگول
ورودثبت نام
Hagh panah
Hagh panah
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

احساسم به دریا

ساحل زیبای بندرعباس
ساحل زیبای بندرعباس


همیشه با دریا احساس نزدیکی خاصی داشتم و دارم. هربار که کنارش بودم، حتی در طوفانی ترین شبها و روزهایش به من آرامش داده و سخاوتمندانه مرا میهمان بیکرانگی مهرش کرده است.

تماشای همین بیکران بودنش به من امید داده. همیشه به این فکر کردم که من که به دریا چیزی ندادم پس چرا هربار که کنارش می نشینم، به من گوش ماهی های زیبا را هدیه میدهد. اینجاست که ایمان می آورم که دریا عاشق است و عشقش را بدون چشمداشتی نثار میهمان های کنار ساحلش میکند.

دریا یک هدیه ی دیگر هم برای من همیشه داشته و آن موسیقی بی بدیل موج های باشکوهش است که برای هم آغوشی با ساحل بی تابانه خود را به زمین و آسمان می کوبند تا در آغوش ساحل بیارامند و بمانند... دریا غروبت رافراموش نخواهم کرد...


https://www.instagram.com/p/BVoomvyBqhyDDW-pP3T-EoVKJ2Kn2jPZmDgHAo0/?utm_medium=copy_link

دریااحساسساحلخاطره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید