ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی باقری
مصطفی باقری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کلاه خودت رو سفت بچسب برادر

عکس بهتری یافت نشد
عکس بهتری یافت نشد


امروز روز خوبی بود. همه چی به خواست خودم و همون جوری که اراده میکردم رقم میخورد. برای اولین بار یا شایدم دومین بار در زندگیم، احساس قدرت کردم.خیلی خوبه که کنترل زندگیت، دست خودت باشه. اعتماد به نفست تصاعدی رشد میکنه. اصولا وقتی صبحت رو با حس خوب شروع کنی، نشانی از یک روز خوب رو بهت گوشزد میکنه.بنا بر باور پول، پول میاره، حس خوب هم،حس بهتر میاره.

بعضی وقتا فکر میکنم چرا آدمیزاد همیشه بدنبال پول بیشتر،سلامتی بهتر ،روابط فوق العاده تر هستند،یعنی در نهایت به دنبال چیزی بیشتر از حس خوب و آرامش هستند؟

به نظر من کسب نیازهای فیزیولوژیکی، بدون حس خوب،هیچ ارزشی ندارد.

آیا میشود ثروتمند بود و در آتش حسرت، حسادت ،کینه، خشم و ...سوخت و حال خوبی داشت؟

آیا میشود روابط اجتماعی و بین فردی خوبی داشت ولی چشم دیدن موفقیت های دیگران را نداشت و به آرامش رسید؟

آیا میشود به معنویت نصف و نیمه ای رسید ولی از کنار کسی گذشت و آن شخص رو قضاوت نکرد و عذاب وجدان نداشت؟ احساس گناه نکرد؟

آیا میشود از صبح تا شب، مثل بلا نسبت الاغ کار کرد و دلِ حتی یک نفر را شاد نکرد ولی شب در آرامشِ خاطر خوابید؟

من می گم نمیشه، می گم ممکن نیست ، ولی شاید کسانی باشند که بتوانند آسوده بخوابند، احساس گناه نداشته باشند و در همۀ حالات و احوالات خودشون ،،،خودشون و فقط خودشون رو ببینند.

الله و اعلم

کلاه خودت رو سفت بچسب مصطفی

آرامشحس خوبارادهقدرتاعتماد به نفس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید