ویرگول
ورودثبت نام
مائده جون
مائده جون
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

فیلم چی ببینم (2)

یعنی امکان نداره فیلمباز باشید و این اتفاق براتون نیافتاده باشه که دوستی سراغ شما بیاید و بپرسه فیلم چی ببینم و مغز شما هنگ نکنه که "فیلم ...من فیلم دیدم اصلا فیلم چیه ..من کی هستم.. اینجا کجاست..."

من به دلیل این که "بابا مائده این همه فیلم دیدی همش یادت رفته یعنی؟" یه لیست درست کردم از فیلم های دیده و اون های که باید ببینم و هر وقت یکی میاد ازم میپرسه سریع میرم سراغ لیسته و حس محشری بهم دست میده که چیزی برای معرفی هست .

خب دیگه بریم سر اصل مطلب و فیلم های رو معرفی کنیم که دیدم و خوشم اومده.امروز میریم سراغ دنیای انیمه ،سینمای کره ،و یه فیلم از جهان امریکایی .

hidden figures(چهره های پنهان )

من به یه سری جمله های توی زندگیم اعتقاد دارم ،یکی از اون ها اینه اگه تلاش کنی بالاخره جواب میگیری و این فیلم دقیقا مثال واقعی برای این جمله است .بله تلاش و پشتکار بالاخره جواب میده

این فیلم یه داستان واقعی درباره ی زنان سیاه پوست و باهوش و بهتره بگم با پشتکاری هست در ناسا در قسمت محاسبات کار میکردند . اتفاق های زیادی براشون میافته اما درست زمانی که همه فکر میکردند اون ها قراره شغل هاشون رو از دست بدهند اون ها تغیر های اساسی در سازمان ناسا ایجا میکند و دیده میشوند .

این فیلم پر از انگیزه است .حتی دوباره دیدن عکس هاشون باعث میشه بخوام دوباره فیلم رو ببینم تا انگیزه وجودم رو فرا بگیره .

Hayao Miyazaki

میخواستم یکی از انیمه های استاد میزاکی رو بهتون معرفی کنم اما نظرم عوض شد و میخوام بگم هر انیمه ی ازش ببنید لذت میبرید و فرقی نمیکنه اون هاول و عشق زیباش باشه یا قلعه ی عظیم بر روی اسمان یا حتی پونیو که به نظر خیلی بچگانه میاد ، هر اثری از این استاد رو ببنید ساعت های زندگیتون رو سرمایگذاری کردید .

Soulmate

گاهی اوقات غم قشنگه ،اشتباه نکنید نمیگم درناک نیست یا نمیگم از دیدنش خوشحال میشم .غم میتونه قشنگ باشه چون به یاداوری میکنه شادی چی هست .سارینا یه کتاب میخوند که میگفت باید درد رو بشناسی تا از شادی لذت ببری .

فیلم نیمه گمشده رو یکی از بچه های ویرگول زیر پست قبلی بهم معرفی کرد .(اگه داری اینو میخونی خیلی خیلی ممنون )

اولش که پوسترش رو دیدم فهمیدم از این فیلم هاست که ادم اشک میریزه باهاش پس تصمیم گرفتم نبینمش اما با خودم گفتم "مائده فیلم های قشنگی رو که دیدی به یاد بیار ممکن بوده اشک تو رو در بیارن اما بعضی هاشون بعد از اشک حس خوب رو به تو منتقل کردن"،پس دیدمش درواقع الان که دارم اینو میبینم یک ساعتشو دیدم و یک ساعتش مونده که شب میبنم

گاهی اوقات فراموش می‌کنیم چه چیز های با ارزشی توی زندگی هامون داریم ،از یاد میبریم ساده ترین چیز های که وجودشون به نظر همیشگی میاد رو میتونیم نداشته باشیم و بایو قدرشون بدونیم

اینجاش قشنگ یاد خودم و دوستم افتادم چون اونم یه همچین حرفی به من زد (اگه خودتو بکشی از قبر درت میارم میکشمت)
اینجاش قشنگ یاد خودم و دوستم افتادم چون اونم یه همچین حرفی به من زد (اگه خودتو بکشی از قبر درت میارم میکشمت)


.

.

در نهایت شما هم اگه فیلم قشنگی دیدید لطفا بهم معرفی کنید تا منم از دیدنش لذت ببرم ❤





فیلمعشقنیمه گمشدهزنانانیمه
برای رهایی از فکر کردن ، می نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید