ویرگول
ورودثبت نام
mahdif80
mahdif80
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

شهادت ابراهیم رئیسی/ بازهم کنار من

بعضی وقتا یه افرادی کنارتن که تو خیلی کمرنگ میبینیشون ولی وقتی نیستن باورت نمیشه که دیگه رنگی ازشون نیست.من آدم حزب الهی نیستم . جزو هیچ دسته و فرقه ای هم نیستم ولی باید اعتراف کنم خیلی ناراحت شدم . میدونی حس میکنم هرچی که بود بهتر از قبلی بود . زحمت هایی که میکشید رو هممون میدیدیم . کاری ندارم زیر پست های ایران اینترنشنال و بی بی سی چی میزارن . امروز این چند نفر به قم اومدن .. من نرفتم ولی میگفتن در حرم رو بسته بودن اما وقتی به بیرون از محل کارم رفتم جمعیت بسیار زیادی برای این چند نفر رفته بودند . حس میکنم این چند نفر شهادتشون با خیلیا فرق داره . هفته ی پیش بود که به قم اومده بود و جمعیت زیاادی برای دیدنش رفته بودن .. اما کسی یا حتی خودش فکرشو میکرد پیکر بی جانش هفته ی آینده اینجا بیاد ؟
از کارم استعفا دادم . اصلا خوب نبود . کارم خوب بود من خوب نبودم . هر روز صبح به زور از حرم بلندم میکنن حالا باید برم توی دفتر بخوابم . وقتی خوابم کارفرما بیدارم میکنه که کار کن .منم که باید خواب آلود کار میکردم . نهایت گفتم نمیام . حداقل اگه من مشکلی دارم چرا کسب و کار یکی دیگه به مشکل بخوره ؟
شفق قطبی دیدیم.انتخابات شد .حاج قاسم شهید شد.جنگ شد.سیل شد و من هنوز دانشجو ام


حاج قاسمکسب کاررئیسیخودکشیمرگ
دیشب دردامو ریختم تو دریا نهنگا خودکشی کردن...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید