ویرگول
ورودثبت نام
ماهی هستم یه مامان!
ماهی هستم یه مامان!
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تفاوت من و رتبه برترها


پیش میاد یه روزایی حس و حال خوبی نداشته باشیم
پی میاد اون روزایی که پر از #استرسیم و فکر میکنیم به هیچ جا نمیرسیم و فقط داریم الکی دست و پا میزنیم?
اما بقول نویسنده کتاب #برتری_خفیف با تحریف من?
شاید تو اون قورباغه ای باشی که توی یه سطل پر از دوغ افتادی و دست و پا میزنی
اولش دست و پا میزنی
بعدش میبینی خسته شدی و هیچ فایده ای نداره پس
ادامه نمیدی و میمیری
یا در حالت دوم
به دست و پا زدنت ادامه میدی و خستگی ناپذر به امید راهی همینجور کلنجار میری با دوغ تا بلاخره
پیروز میشی
بخاطر دست و پا زدنای مستمرت از دوغ کره درست میشه و تو میتونی پاتو بهش تکیه کنی و بپری و تمام
همه #رتبه_برتر ها هم تو همین شرایط هستن
تفاوت از اونجایی شکل میگیره که باز با اون حس و حال کنار بیای و به راهت پیوسته ادامه بدی?

کنکوررتبه برتربرتری خفیفپشتکاراسترس
من دوست دارم بهت یاد بدم چیزایی که فکر می کنی اتفاق نمی افته ، اینجا میشه کنار هم واقعیشون کنیم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید