ویرگول
ورودثبت نام
محمدعلی کلانتری
محمدعلی کلانتری
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

به سوی رهایی

بهترین کاری که من می تونم در حال حاضر انجام بدم، رها کردن خودم از قید و بندهاست، چرا که هر چی قید و بندها، کمتر باشه، من، فرصت بیشتری برای فکر کردن در مورد خودم دارم. همین هفته پیش بود که رفته بودم پیش یکی و برام درددل می کرد که من از تنهایی با خودم می ترسم، وحشت دارم و ...!

نمی دونم چند نفر هستن که در تنهایی، از روبرو شدن با خودشون می ترسن؟ فکر می کنم کم نباشن، اما من از تنهایی خودم لذت می برم. کتاب می خونم، فیلم می بینم، آموزش می بینم.

حس می کنم کار زیادی داریم تا به خودمون برسیم. اینکه در طول روز، از کدوم شبکه اجتماعی و به چه نیّتی استفاده می کنیم، خیلی مهمه! هر کدوم از این شبکه ها، می تونه به راحتی، وقت و زمان ما رو بدزده و به راحتی، روز، هفته، ماه و سال، بگذره و ما هیچ کاری نکرده باشیم، و فقط هم، حسرتش برامون بمونه! وقتی که حسرت داشته باشیم، که نمی شه کاری کرد!

بهتره خودمون رو از قید و بند رها کنیم.




https://instagram.com/abeautifulmindir

شبکه اجتماعیقید و بندوقتحسرترهایی
سخنران و مجری|مدرس رشد فردی|هنرجوی تئاتر|اینستاگرام : abeautifulmind.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید