ویرگول
ورودثبت نام
Mana_dub
Mana_dub
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

متن های کوتاه






یه اصل تو روانشناسی هست که میگه ؛

‏اگه به هیچ وجه نتونی کسی رو فراموش کنی یعنی اونم هنوز به یادته


Mana_dub


ما ترکا ی جمله ای داریم ک میگه

الاه آز یاراد، ادام یاراد.

(یعنی خدایا کمتر خلق کن ولی ادم خلق کن)

این حرف زمانی استفاده میشه ک تعداد نفهم ها و گوساله های دور و برت زیاد میشن و تحملشون از توانت خارج میشه

Mana_dub



جالب‌ترین جمله ای که امروز خوندم:

اگه زندگی میتونه آدمی که هیچوقت فکر از دست دادنش رو نمیکردی از زندگیت حذف کنه، میتونه جاش رو با کسی که داشتنش رو تو خوابتم نمیدیدی، پر کنه.

Mana_dub


کلمه‌ی "Cwtch" در زبان ولز :

•به حس خوبی که تو بغل یه نفر

تجربه اش میکنی گفته می‌شه❤️‍??•

حسی که فقط با یه نفرِ خاص میشه تجربه کرد.

به اصطلاح«.یکی رو کاچ می‌کنی!.»

بهش "یه گوشه‌ی امن" برای آروم شدن میگیم

که هیچ کس دیگه ای نمیتونه جاشو بگیره??


Mana_dub



سرگيجه الاغي" بيماريِ خطرناكيه ؛

سعي كنيد وقتي آدم حسابتون ميكنن

دچارش نشيد!!

Mana_dub


دلبر یعنی اونی که دل بُرده

دلدار یعنی اونی که هوای دلو داره

دلخواه یعنی اونی که دل میخوادش

خواستم بگم:

تو همون دلبرو دلدارو دلخواه خودمی :)


Mana_dub


شغل اولم وانمود کردنه.

وانمود کنم حوصله دارم در حالیکه ندارم. وانمود کنم خوشحالم در حالیکه نیستم. وانمود کنم اذیت نیستم در حالیکه هستم. وانمود کنم دلتنگ نیستم درحالیکه هستم. وانمود کنم خسته نیستم درحالیکه هستم. خیلی!

Mana_dub




دپمتن قشنگکوتاه
https://zil.ink/Mana_dub
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید