ویرگول
ورودثبت نام
مانی شکیبایی
مانی شکیبایی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

فتوشاپ خر است

امروز صبح که از خواب بلند شدم یاد اولین روزایی که داشتم فتوشاپ یاد میگرفتم شدم. با خودم گفتم مانی بیا یه مقاله بنویس واسه کسایی که هنوز فتوشاپ رو بلند نیستن و میخوان یاد بگیرن تا اونا هم مثل تو فتوشاپو مثه یه غول نبینن. تابستون سال هفتم بود؛ شروع کرده بودم مدام به ادمین وبسایت فیلم تو مووی پیام دادن که آقا بیا با هم همکاری داشته باشیم تو بخش خبری وبسایتت و اینا. اونم هی میگفت نه ولی من انقد سمج بودم که نتونستم تحمل کنم و هر سه روز هی پیام میدادم. آخر سر بعد از اون همه پیام دادن و حتی کار رایگان برای یه نفر دیگه تونستم یاد بگیرم که چطوری خبر فیلم بنویسم و از چه کلماتی استفاده کنم. کارم با فیلم تو مووی اکی شد فقط یه مشکل وجود داشت. فتوشاپ!!!!! :(

جالبه اون موقع اصلا از فتوشاپ خوشم نمیومد واسه همین به این در و اون در میزدم تا فتوشاپ رو زود یاد بگیرم. هر آموزشی میدیدم خسته میشدم. رئیسمم هی بهم کار میداد و همین موضوع باعث نگرانیم شده بود که نکنه کارم رو از دست بدم. خب برای یه بچه ۱۴ ساله اینکه کار به این خوبی بگیری و بعد نتونتی هندلش کنی یکم سخته دیگه. بالاخره هرچی در توانم بود گذاشتم و هرچی هم بلد نبودم تو اینترنت سرچ زدم و تو یوتیوب یا مقالات آموزشش رو میدیدم. بعد از یه مدت دیدم خودم دارم راه میوفتم و با ابزاراش آشنا میشم و جایی هم که نمیتونم انجام بدم یا اون خلاقیت که میخوام رو پیاده سازی کنم، تو اینترنت سرچ میزنم یا یاد میگیرم که چطوری درستش کنم یا قالب آمادشو میگیرم و یه مقدار تغییر روش میدم :)) واسه همین میگم که فتوشاپ رو غول نکنین مثل قدیمای من ! فتوشاپ یه نرم افزار ساده و کاربردیه،‌یه سری جاهاش رو هم نشناسیم انقد اینترنت در موردش اطلاعات داره که نیازی به حتی کلاس رفتن و هزینه های چند صد هزارتومنی نیست. نظری داشتید یا خواستید صحبت کنید (که خیلی خوشحال میشم :) می تونید از طریق راه های زیر با من در ارتباط باشید:

اینستاگرام

تلگرام

لینکداین

فتوشاپطراحی فتوشاپخاطرهدل نوشتهآموزش
به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، توانایی توضیح درباره شغلم رو ندارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید