ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

علت دست به کمر شدن!

?️ سنی ندارید؟

?️ کمر درد گرفتید؟

?️ حس میکنید کمرتون داره از جاش کنده میشه؟ ?️

⬅️ با خودتون میگید: خدایا من که کل روز رو نشستم پشت میز ادارم دارم کار می کنم، نه چیز سنگینی بلند می کنم، نه میرم باشگاه وزنه 100 کیلویی برمی دارم! این کمر دردهای من که امونمو بریده از کجا میاد؟! ?️

◀️ یکی از شایع ترین علل اصلی کمر درد بنا به گفته متخصصان ارتوپدی کشور، نشستن های طولانی مدت و نادرست بر پشت میز است.

◀️ بنابراین سن مبتلایان به مشکلات ستون فقرات و کمردرد در کشور، بسیار کاهش یافته.

✅️ اگر شما نیز کار اداری دارید و مجبورید بسیاری از زمان خود را پشت میز به صورت طولانی مدت سپری نمایید، بهتر است اگر کمر درد و یا هر علائم دیگری را دارید به پزشک متخصص ارتوپدی ?‍⚕️️ مراجعه کنید تا بررسی های دقیق و لازم انجام شود. ?️


متخصص ارتوپدکمر دردستون فقراتدرمان کمر دردفوق تخصص ارتوپدی در تهران
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید