ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

غم ها را بزاریم باد ببره...

🔰️ سلام، آقا یه سوال! زمانی که احساس ناراحتی و غم می کنید چه کار می کنید؟

〽️ به راستی وقتی ناراحتی تمام فکر و خیال ما را مشغول کرده چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟!

🔰️ گذاشتن آهنگ های دپ و گریه تا حد مرگ!

〽️ گرفتن دوش آب سرد!

🔰️ بالای کوه بریم و شروع کنیم جیغ و داد زدن؟

〽️ مدیتیشن بریم؟

🔰️ کسی رو که دوست داریم بغل کنیم و زار بزنیم؟

〽️ یا شاید هم بهترین راه حل این باشه که بریم پیش یک مشاور صبور و با حوصله!

〽️ با دوستام برم گردش و تفریح؟

🔰️ جدا از همه راهکار های نام برده شده، من خودم از دسته افرادی هستم که تمام ناراحتی هام رو با خوردن برطرف می کنم! پرخوری عصبی بهم دست میده و تا معده درد نگیرم دست از خوردن بر نمی دارم :/

🤔️ شما چه کارهایی برای رهایی از ناراحتیتون انجام می دهید؟؟

غمناراحتیروانشناسیمشاوره
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید