ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

مرد تنها شب

🍂️ پاییز این فصل زیبا، اما انسان را به انزوا سوق می دهد!

🍂️ برگ های قرمز و نارنجی در لحظه غروب آفتاب من را به خاطراتم، به گذشته ام فرو می برد!

🍂️ تمام چیز هایی که سعی کرده بودم پشت پرده ذهنم آن ها را پنهان کنم، همانند مار دو شاخ به دنبالم می آیند…

🍂️ پاییز فصل قدم زدن های عاشقانه است،

🍂️ اما افسوس برای من پاییز سبب نشستن های طولانی است در شب در پارکی سوت و کور، بدون جمعیت.

🍂️ گاهی در زیر باران به رسم قدیم و دوران جوانی که از خونه می زدم بیرون برای رانندگی و گوش دادن به موسیقی و رها کردن ذهن!

🍂️ اما اکنون پاییز برایم آواز و زنگ خاطرات را سر می دهد، آهنگ مرد تنها شب پشت سر در پلی لیست موزیک هایم پخش می شود، بی آنکه متوجه پخش آهنگ تکراری شوم..

🍂️ مسیر را رانندگی می کنم بی آنکه بدونم کجا می روم؟!

🍂️ گم شوم؟ بار ها مسیر ها را گم کرده ام!

🍂️ شب های سرمستی و بی قراری!

🍂️ شب های پاییز در من مثل کدئین رسوخ می کند!

🍂️ سکوتی سنگین همه جا را فرا می گیرد.

🍂️ شب های پاییز بغض دارد،

🍂️ سر و بی حس می شوم. دست هایم سرد و بی روح است!

🍂️ کوش آن همه گرمی؟

🍂️ نمیدانم کجا هستم و چه می خواهم!

🍂️ چرا از این خواب بیدار نمی شوم؟

🍂️ کسی صدایم را می شنود؟

🍂️ کسی هست که من را از این شب و از این تاریکی بیرون بیاورد؟

◀️ مشاوره با یک دوست و همراه مطمئن شما را از به هم ریختگی های ذهنی نجات خواهد داد. مشاوره آنلاین با روانشناس، بهترین راهکار آسایش شماست.

مشاوره آنلاینپلی لیستشبپاییزپوچی
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید