ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

🔖️ خوشا آن کس که دلدارش من باشم

خوشا آن دل که دلدارش تو گردی 😜️

😎️ به به، منو میگه ها! خوش به حالتون که منو دارید، اگر گفتین چرا؟

◀️ خب امروز اومدم بررسی کنیم که پارتنر خوب از نظر ما چه پارتنری هست؟

❇️ مثلا من خودم همیشه سعی می کنم یار و غمخوار باشم، فقط مواقع خوشی با هم نباشیم و بتونیم تو ناراحتی های هم نیز شریک باشیم.

❇️ سطح توقعات زیادی نداشته باشیم:/ هیچ چیز ارزش آرامش رو تو زندگی ها نداره واقعا.

❇️ سعی کنیم گوش شنوا داشته باشیم! مثلا من همیشه سعی می کنم هر وقت شریک احساسیم نیاز به درد و دل داشت بهش گوش کنم حتی اگر با حرفاش موافق نباشم! فقط گوش کنم و چیزی نگم! این خیلی موثره بچه ها، حتی اگر اون فرد بنا به هر دلیلی بره باز هیچوقت یادش نمیره که چقدر پیش شما آرامش داشته.

❇️ از دیگر نکاتی که مهم هست احترامه. بچه ها همیشه سعی کنید احترام همدیگرو نگه دارید، حتی اگر تو دعوا حق با شماست! این واقعا باعث میشه تا اول از همه خودتون احساس خوبی داشته باشید و پیامدش رو به مرور زمان می بینید.

❗️راستی شما برای یک پارتنر خوب بودن چه کاری انجام می دهید؟ 🤔️

آرامشدلاحترامپارتنراعتماد
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید