ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی ثابت عهد
محمد مهدی ثابت عهد
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

نقل قول‌های معروف در مورد اور تینکینگ

توی این پست کوتاه میخوام چندتا نقل قول معروف در مورد اور تینکینگ بهتون بگم.

نقل قول اول از ویل راجرز هست که میگه:

ذهن یک چیز شگفت‌انگیز است. می‌تواند بهترین دوست شما یا بدترین دشمن شما باشد.


نقل قول دوم از مارکوس اورلیوس که میگه:

بیش از حد فکر کردن، قاتل عمل است.


نقل قول سوم از دالایی لاماست که گفته:

فکر کردن بیش از حد، دشمن شادی است.


نقل قول چهارم از اپیکتتوس:

ما به ندرت به خاطر آنچه که هست رنج می‌بریم، بلکه به خاطر آنچه در مورد آن فکر می‌کنیم رنج می‌بریم.


نقل قول پنجم رو از رالف والدو امرسون بخونیم که میگه:

زندگی کوتاه‌تر از آن است که به چیزهایی فکر کنیم که نمی‌توانیم آنها را کنترل کنیم.

نقل قول‌های افراد مشهوری که با اور تینکینگ دست و پنجه نرم کرده‌اند:

  • "من به ندرت به چیزی فکر می‌کنم که ارزش فکر کردن داشته باشد." - آلبرت انیشتین
  • "من بیش از حد فکر می‌کنم، و این بزرگترین مشکل من است." - لئوناردو داوینچی
  • "من همیشه در حال فکر کردن هستم، و این من را دیوانه می‌کند." - وینسنت ون گوگ

امیدوارم که افکار مزاحم رو دور بریزید...

اور تینکینگover thinkingروانشناسیتفکروسواس فکری
علاقه مند به بازاریابی محتوا و عاشق نوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید