ویرگول
ورودثبت نام
مِهدی خوشنویس‌زاده
مِهدی خوشنویس‌زاده
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من برگشتم!

از آخرین پستی که اینجا منتشر کردم حدود سه سال می‌گذره! سه سال پر از اتفاق‌های پر فراز و نشیب و فاک‌داپ‌آمیز که تجربه کردم. اتفاق‌هایی که از من فرد متفاوتی ساخته و باعث شده زندگی این عصر رو بی‌رحم‌تر، سخت‌تر، پر از مسئولیت و در عین حال با تجربه‌های فوق العاده‌اش ببینم (دروغ نگم، دردش بیشتر بوده تا لذتش تا اینجای کار).

من برگشتم تا مسیری که سه سال پیش نصفه و نیمه رها کردم رو ادامه بدم، یعنی مسیر نوشتن! مسیری که باهاش می‌شه، دوستای ارزشمندی پیدا کرد، دید و تجربه جدیدی از خوندن و نوشتن پیدا کرد و به پیشرفت و رشد فردی در باسنی زد.

I'm back! Back from under the ground.
I'm back! Back from under the ground.


من کی هستم؟

شاید این اولین مطلب هست که داری از من می‌خونی پس یک معرفی کوتاه رو داشته باشیم.

سه نوع مهدی داریم: مِهدی، مَهدی و مِیتی. که من مِهدی‌شون هستم.

دانشگاه نرم‌ افزار خوندم و تو همین رشته هم در حال کار و فعالیت هستم و البته که کد می‌زنم و تخصصم برنامه‌نویسی در حوزه فرانت-اند هست لینک گیتهاب

شیفته و روانی موسیقی‌های بدون کلام مخصوصا حضرت هانس زیمر هستم (شما این ویدیو رو ببین تا متوجه شی خدا کیه)


اینجا قراره چی بنویسم؟

سعیم بر اینه که روی دو موضوع کلی تمرکز کنم. یکی تخصصی که در اون فعالیت دارم (برنامه‌نویسی و فرانت-اند) و دوم مطالبی که خوندم، شنیدم و تجربه کردم.



نوشتنبرنامه نویسیفرانت اندتجربه
کد می‌زنم، می‌خونم، می‌نویسم. تجربه می‌کنم حتی به غلط | imehdi.dev
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید