ویرگول
ورودثبت نام
محمدجواد خادمیان
محمدجواد خادمیان
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

چرا BMW می خرید!؟

در نوشته قبلیم گفته بودم که ماشین ما دچار اشکال شده بود و در واقع با گرفتن کلاچ، سیستم دنده به طور کامل خلاص نمی شد و در نتیجه دنده ها بسیار سخت و با صدا جا می افتادن. دنده عقب که میشه گفت در عمل از کار افتاده بود!

بنا به دلایلی ماشین رو در یک سراشیبیِ تند پارک کرده بودم و رفتم. اونجا هم چندین کافه وجود داشت و ماشین های مختلفی می اومدن، پارک می کردن و می رفتن. زمانی که برگشتم با یک صحنه خیلی بدی مواجه شدم. یک 206 پشت من به صورت میلیمتری پارک کرده بود. و متاسفانه یک BMW فک کنم مدل 650i گرن‌کوپه جلوی من با فاصله کم پارک کرده بود.

آقا واقعا چرا BMW می خرید؟؟

اگر ماشینم سالم بود یا خیابون شیب تندی نداشت، مسئله ای نبود. راحت در می آوردم. حالا شما تصور کنید من با چه استرسی توی اون شرایط باید ماشین رو در می آوردم. با یک فرمون که در نمی اومد. دنده عقب هم که جا نمی رفت! یکم رفتم جلو و بعد محکم و با زور زدم دنده عقب. صدای سایشش رو حتما تا حالا شنیدید. حالا دیگه نگاه مردم هم بش اضافه شده بود. خیلی بد بود خدایی.

البته خدا رو شکر بدون خون ریزی زودی در آوردمش. آخه راننده ناشی یا بدون اعتماد به نفسی نیستم. ولی تصور اینکه یه خط بیافته روش واقعا ترسناک بود.

#لطفا_پراید_بخرید

ماشینbmwرانندگیدردسرپراید
مهندس نرم‌افزار و برنامه نویس ارشد نوبیتکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید