ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد حق بیگی
محمد جواد حق بیگی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

موضوع انشا:باران

باران



به بسم الله می خوانم خدارا                  زمشتی خاک آدم ساخت مارا

صدای برخورد قطرات باران بر بام خانه به من آرامش خاصی می بخشد،دوان دوان به حیاط خانه میروم تا بوی دلنشین خاک باران زده را استشمام کنم و از آن لذت ببرم.

در این هور و هیاهوی نم نم باران که بر بام خانه میزند آرامشی دلنشین بر دلم نشسته است.این رحمت خدا چنان خدا را در دل ادمی زنده میکند که مگو؛ خدا را یاد میکنم،سپاس میگویم،حمد میگویمو شکر میکنم و به عظمت خداوند بزرگ،عزتمند،شکوه مند،قدرتمند و عظیم پی می برم و سر های الهی در میابم

خداوندا تو آن رب عظیمی / که دلها را به سوی خود کسانی

خداوندا به غیر تو نپرستم کسی را / سپاس آن داده ها را عظیمی

ربی،انت رب عظیم / خذ قلب الشخص إليك

الهی ما عبد الا انت / الهی شكرا لك تلک النعم العظيمة

بارانانشاءموضوع انشاءموضوع انشاء بارانآرامش
سلام . من محمد جواد حق بیگیم دانش آموز کلاس هشتم تیزهوشان(تیزهوشان انصافا خیلی سخته) . عاشق برنامه نویسیم و امیدوارم حالتون خوب باشه:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید