ویرگول
ورودثبت نام
محسن رحیمی
محسن رحیمی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پنج دشمن کار تیمی

محسن رحیمی مدیر ارتباطات بازاریابی
محسن رحیمی مدیر ارتباطات بازاریابی

لنچیونی در کتاب 5 دشمن کار تیمی

پنح مورد زیر را به عنوان دشمن کار تیمی اعلام کرده است.

  • نبودن اعتماد میان اعضای تیم
  • ترس از تعارض
  • نداشتن تعهد
  • اجتناب از مسئولیت‌پذیری
  • بی‌توجهی به نتایج و دستاوردها

وی معتقد است نبودن هر یک از این پنج عامل می‌تواند به دشمنی برای کار تیمی تبدیل شود؛ به نظر من بی توجهی به نتایج و دستاوردها دشمن ترین عامل برای یک تیم است. و البته مدیری که از تعارض بترسد و افرادی که نگران ایجاد تعارض هستند و البته توان مدیریت آن را هم ندارند میتوانند دشمنان شماره یک کار تیمی باشند. اینجا من و تیمم من؟ من محسن رحیمی و تیمم در واحد ارتباطات بازاریابی هلدینگ نیتاکو سعی کردیم تیم باشیم و من مرتب این پنج عامل را بررسی می کنم که دشمن تیم برای خودم نتراشم.
اولین گام برای تیم شدن؛ اعتماد است برای رسیدن به اعتماد در روزهای اول خیلی سختی باید کشید.

تیم باشیم و اینکه می گویند ایرانی ها کار تیمی بلد نیستند یک اشتباه بزرگ است. این حرف را نباید پذیرفت.


مدیریت تیمکارتیمیمحسن رحیمینیتاکومدیر
محسن رحیمی هستم یک راوی ماجراجو در حال یادگیری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید