ویرگول
ورودثبت نام
mahgol mor
mahgol mor
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

تاثیر چاقی بر روابط عاشقانه، ازدواج برای دختر چاق سخته؟!🍓

تاحالا این سوال را از خود پرسیده ای که " دختر خوبیم فقط چاقم یعنی به درد ازدواج نمیخورم؟ " این سوال غم انگیز است و نشان از این میدهد که چقدر ما فاصله داریم تا روزی که "چاقی" معمولی و عادی تلقی شود.

دروغ است اگر بگویم یافتن پارتنر مناسب کاری آسان است و فقط کافی است اعتماد به نفس داشته باشید و روی تصویر بدنی خود کارکنید.

نه! اتفاقا این خانومی که سوال بالا را پرسیده کاملا طعم طرد شدن بخاطر بدن بزرگ را چشیده است. تاثیر چاقی بر روابط عاشقانه حتی به اندازه ی یک آسیب اجتماعی جدی باید بررسی شود.

تاثیر چاقی بر روابط عاشقانه، حاضری با یه دختر چاق ازدواج کنی؟
تاثیر چاقی بر روابط عاشقانه، حاضری با یه دختر چاق ازدواج کنی؟


متاسفانه تعداد آدم هایی که با بدن های بزرگ (همسر یا پارتنر چاق) زاویه نداشته باشند کم نیستند. اما نایاب هم نیستند کسانی که مشتاقانه به دنبال راوبطی هستند که فارغ از سایز بدن، به نوع تفکر و جهان بینی فرد مقابل اهمیت ویژه میدهند. پس به نظر من بجای اینکه غصه بخوریم، بیایید فعالانه تلاش کنیم!

1. اول از همه به خودتان عشق بورزید💚 مهم‌ترین رابطه، رابطه شما با خودتان است.

2. و دوم برای یافتن شریک زندگی خود تلاش موثر کنید.

تجربه من در دنیای دوستیابی آنلاین، به خصوص برای افرادی با اندام‌های متفاوت از استانداردهای رایج جامعه، سفری پر فراز و نشیب بوده است. در ابتدا، این مسیر با تردیدهای بسیاری همراه بود. جامعه‌ای که زیبایی را در قالب خاصی تعریف می‌کند، برای افرادی مانند من که از این چارچوب خارج هستیم، چالش‌های بزرگی ایجاد می‌کند.

با این حال، با افزایش آگاهی و کوشش برای پذیرش بدن خود، تصمیم گرفتم که از این چالش‌ها نترسم و به دنبال یافتن رابطه‌ای سالم و پایدار باشم. اپلیکیشن‌های دوستیابی، در این مسیر، فرصت‌های جدیدی را پیش روی من قرار دادند. با استفاده از این پلتفرم‌ها، توانستم با افرادی با طیف گسترده‌ای از علایق و ویژگی‌ها آشنا شوم.

همسر یا پارتنر چاق
همسر یا پارتنر چاق


یکی از مهم‌ترین آموزه‌های این تجربه، اهمیت انتخاب است. در دنیای دوستیابی آنلاین، شما اختیار دارید تا با افرادی که با ارزش‌ها و اهداف شما همسو هستند، ارتباط برقرار کنید. این احساس اختیار، به من قدرت و اعتماد به نفس بیشتری بخشید.

البته، این مسیر همواره هموار نبوده است. نظرات منفی و قضاوت‌های نادرست، از جمله چالش‌هایی بودند که با آن‌ها مواجه شدم. اما با تقویت عزت نفس و یادگیری مدیریت احساسات و آگاهی از تصویر بدنی منفی که خودم از خودم دارم، توانستم بر این مشکلات غلبه کنم.

به شما توصیه می‌کنم که اگر به دنبال یافتن رابطه‌ای جدید هستید، از امتحان کردن اپلیکیشن‌های دوستیابی نترسید. این پلتفرم‌ها می‌توانند فرصت‌های ارزشمندی را برای شما فراهم کنند.

به نظرتون ازدواج برای دختر چاق سخته؟
به نظرتون ازدواج برای دختر چاق سخته؟


چند نکته:

  • ایجاد پروفایل واقعی و بدون فیلتر: پروفایل شما اولین تصویری است که دیگران از شما می‌بینند. پس سعی کنید آن را به گونه‌ای طراحی کنید که شخصیت و علایق شما را به خوبی نمایش دهد. و از اینکه بدن بزرگتان در عکسها معلوم باشد نترسید.
  • خودتان باشید: سعی نکنید کسی باشید که نیستید.
  • به دیگران احترام بگذارید: همان‌طور که انتظار دارید دیگران به شما احترام بگذارند، شما نیز به دیگران احترام بگذارید.
  • صبر داشته باشید: یافتن فرد مناسب زمان‌بر است. ناامید نشوید.

و یادتان نرود که هر فردی، صرف نظر از ظاهر و اندامش، شایسته داشتن یک رابطه سالم و شاد است. با اعتماد به نفس و پذیرش خود، می‌توانید این هدف را محقق کنید. 🙂

روابط عاشقانهاعتماد نفستاثیر چاقی بر روابط عاشقانهدختر چاق
از سرهم کردن جملات خوشم میاد! اینجا از بدن های بزرگ مینویسم. #تصویر_بدن #شرم_بدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید