ویرگول
ورودثبت نام
maha.nevesht
maha.nevesht
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

عشق زائیده تنهاییست و تنهایی زائیده عشق است:)

عشق زائیده تنهاییست و تنهایی زائیده عشق است.پاییز است..من با همان پیراهن ساده ای که تو برایم خریده ای،در همان جاده ای که تو به من هدیه کرده بودی،جا پای تو می گذارم...!دست هایم خالی ست،اما چتر رنگارنگی که دوستش داشتی کنارم هست..فکرش را بکن:

یک روزی تو با ان پیراهن چهارخانه با همان شلوار لی دست در دست من قدم می زدی...!هوا عجیب بوی تو را می دهد...بوی همان ادکلنی که برای تولدت خریده بودم...

عشق زائیده تنهاییست و تنهایی زائیده عشق است..!کاش الان هم تو بودی...!من حتی تو را ندیده ام...!اما دوستت دارم...چون میدانم اینجا اخر راه است...!یا تو یا...تو من را در خودت غرق کردی...اما هیچگاه تو را نخواهم بخشید که مرا نجات ندادی..!

من پیش تو ام...!خودم را در اغوش تو غرق می کنم...!

اسمااان دوستت دارم!

دریا دوستت دارم...

و می دانم که عشق زائیده تنهاییست و تنهایی زائیده عشق است...!

"مها"



دریامهاعشقاسمانپاییز
مها:منسوب به ماه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید