ویرگول
ورودثبت نام
مأوا مقدم
مأوا مقدم
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

انسان باارزش


اگه الان سرم تو لاکِ خودمه و دارم بدون سر و صدا، بدون حاشیه‌های الکی و وقت گذروندن با اکیپای بی‌هدف روی آیندم و عزت‌نفسم کار میکنم؛ برا اینکه پس‌فردا یکی از همون آدمایی که جوونیش رو با بی‌هدفی و هوچی‌گری گذرونده نیاد و با یه مزه‌پرونی و حرفِ‌الکی قلب‌ و روح منو برونجونه...
من امروز روی خودم کار میکنم که فردا شرمنده‌ی تیکه‌های شکسته‌ی دلم توسط آدم‌های بی‌هدف و گستاخِ این دنیا نشم.


بااحترام❗

برای من تمام موجودات «حیوانات-گیاهان–انسان‌ها و...» محترم و قابل ستایش هستن. بجز اون دسته از انسان‌هایی که به‌جای وقت گذاشتن روی رسیدن به رسالتِ‌وجودی و علت آفرینش خودشون؛ زمانشون رو صرف کارهای بیهوده‌ای میکنن که برای طبیعت ما هیچ ارزشی نداره. «نه تنها طبیعت، حتی برای وجود خودشون هم‌ارزشی نداره»

خوشحالم برای شماهایی که دارین این متن رو میخونید و از اون دسته افراد باارزش و والای این دنیا هستید و برای خودتون و وقتتون و طبیعتتون ارزش قائلید.

پاینده باشید?

?مأوا

مأوا مقدم‌زاد
مأوا مقدم‌زاد



مأوامأوا مقدم زادجملات زیبامتن زیباجملات مأوا مقدم زاد
| شاعر | نویسنده | داستان نویس |
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید