ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه رضایی افضل
نفیسه رضایی افضل
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دلم


دلم
دلم


دلم ، گاهی دلتنگی می کند ، نمی دانم اصلا معنی این واژه را می داند یا نه ..

اگر می داند و این کار را با من می کند که واقعا ازش دلخورم ،‌اما اگر نمی داند که دیگر هیچ

بعضی وقت ها احساس می کنم دلم اصلا هوای مرا ندارد و همیشه مرا می خواهد رسوا کند

رسوای عالم و آدم ،‌که همه بفهمند که من چه قدر خسته و غمگین و پریشان حالم . نمی دونم با این کارها به کجا می خواد برسه .

من اگر رسوا و انگشت نمای همه بشم چی بهش می رسه -

واقعا یک وقتی هایی اصلا نمی فهممش .

ی وقت هایی دوست دارم بِکَنمِش و بندازمش دور ، ولی یکهو به خودم میام می بینم من بدون اون باید کجا برم چه طور برم - من که جایی رو بلد نیستم اون موقع من گم میشم -

گم می شم میون این همه دل نمی دونم کجا برم چه کار کنم

برا همین چشمام و می بندم و یک نفس عمیق می کشم و به خودم می گم ولش کن


دلتنگیتنهاگاهیدلخورگم می شوم
من نفیسه هستم یک جوینده اطلاعات که به تازگی تصمیم گرفتم اطلاعاتم را به نگارش در بیاورم . امید که مطالب برای مخاطبان مفید باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید