ویرگول
ورودثبت نام
ناهید حافظ
ناهید حافظ
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کتاب "چگونه کمال گرا نباشیم؟"

کتاب "چگونه کمال گرا نباشیم؟" رو دیشب تموم کردم و انقدر حرف راجبش دارم که اگه بخوام همشونو بنویسم چند تا بخش مختلف میشه. و اتفاقا میخواستم همین کار رو کنم و بیشتر راجبش بنویسم اما ترجیح دادم که فقط پیشنهاد کنم بخونیدش.

این کتاب فوق العادس و جوری میاد راجب تمام مدل های کمال گرایی توضیح میده که اگر حتی ذره ای کمال گرا باشید همش میگین "عه آره دقیقا من همینطورم". مهمترین مزیتش هم اینه که توی هر بخش راهکارهای تبدیل شدن به یک معمول گرا رو بهتون میگه و آخر کتاب هم همه رو دسته بندی کرده تا هروقت خواستید خیلی راحت بخونید و ازشون استفاده کنید.

با خوندن این کتاب دلایل به تعویق انداختن کارهاتونو متوجه میشید و یاد میگیرید چطوری باهاشون مقابله کنید.

توی کتاب "چگونه کمالگرا نباشیم؟" تمام مطالب و راهکارها برای تبدیل شدن از یه فرد کمال گرا به یک انسان "معمول گرا" نوشته شده.

منظور از معمول گرایی این نیست که به حد کم یا معمولی قانع باشید. اصلا! منظور اینه که با شرایط و امکانات موجودی که الان دارید، حتی اگه کمه شروع کنید و برای رسیدن به برتری تلاش کنید. در حالیکه کمال گرایی به این معناست که فکر میکنید همون اول همه چیز باید در حد کمال باشه و همین طرز فکره که مانع برداشتن اولین قدم میشه.

خلاصه که این کتاب میتونه شروع کردن یه کار جدید یا حتی انجام دادن کارهایی که توی ذهنتون خیلی بزرگشون کردید رو آسونتر کنه.

اگه دوست داشتید میتونید نوشته چگونه کمال گرا نباشیم؟ من که دیدگاه خودم راجب این کتاب هست رو هم بخونید.


کمال گراییموفقیتتغییرعادتلایف استایل
علاقه مند به عکاسی و تولیدمحتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید