ویرگول
ورودثبت نام
K_levi
K_levi
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نامیرا

چیشد که به اینجا رسیدیم؟؟؟

آخرین بار ها رو یادمون میاد؟

بهترین خاطراتمون رو چی؟

اصلا بهترین خاطراتمون هنوز بهترین موندن؟؟

یا حتی بهترین ها هم عوض شدن؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید.....

حداقل من همونم ، همونقدر بیخیال که همیشه بود ، همونقدر سرد ، آدم گریز ، آدم دوست ، حساس ، بی احساس....... اصلا چیزی از اول ثابت بود که بخود عوض بشه؟؟

نمیدونم یادم نمیاد

ولی میدونم هنوزم همونقدر دوست نداشتنی هستم ....

( نامه اول)


_______________

نامه رو خوند و قطره های اشکش کلمات آخر رو ناخوانا کرد ..... ( ولی هنوز هم همونقدر دوست دارم )

بهترین دوست هم نبودن ، ولی خورده صمیمیتی با هم داشتن ، تصمیم گرفته بود بیخیالِ این آدم بیخیال بشه تا کمتر احساس پوچی کنه .

ولی چیشده بود؟ آخرین نامه ای که حتی زحمت نداده بود بازش کنه تبدیل به وصیت نامه دوست سابقش شده بود.

___________________

چطوری دور ترین نزدیک من؟؟

هنوزم نمی‌خوای با هم بریم بیرون؟ یا باز نکنه پول نداری؟؟

البته که اگه بخوایم هم نمیتونیم ...... خیلی دورم ازت.... چند سالی طول می‌کشه که بهم برسی ، شایدم چند لحظه یا دقیقه یا روز ، نمیدونم دست من نیست.

چیه هنوزم فکر می‌کنی من نامیرام؟؟

شرمنده..... ولی ایندفعه واقعا شد :)

( نامه ۲)


____________________

باورش نمیشد.... مگه قرار نبود با هم برن؟؟؟

_نههههههههههههه

( متاسفانه ادامه داستان در دسترس نیست ، طرف هنوز از اتاقش بیرون نیومده )

___________________

شخصیتی که برام درست کردی عالی بود ، ولی متاسفانه مقدار سادیسمش زیادی بود ، منو که میشناختی ، خیلی اذیت میشدم یهو ولی میکردم میرفتم.

رفتم دیگه ، نرفتم؟؟؟

ولی خاطرات خوشی رو با هم گذروندیم و اصلا از دیدنت ناراحت نیستم ( شایدم دروغ میگم ولی مهم نیست تو باور کن )

( نامه ۳)


___________________

( اطلاعاتی از این طرف نداریم، متاسفانه دارای شخصیت های گوناگونه که ما نمی‌شناسیم )

__________________

_کلاهمو برداشتم؟؟ ای تف توش

_ وای خدای من، اگه واقعا مرده بودم لازم نبود اینهمه وسیله جمع کنم .

_ نه نه نهههه ، از این حرفا نزن ، فکر کن واقعا مرده بودی بعد هرکس میمرد رو اون دنیا باز باید میدیدی ، الان راحت میتونی بری جایی که هیچ انسانی وجود نداره


( نامه های خداحافظی را ارسال کرده ، نامه خودکشی را نوشته ، وسایل را برداشته و با تمام سرعت از مکان میگریزد )

.

.

.

.

.

.

.

متاسفانه من واقعا نامیرام و نمیمیرم پس تصمیم گرفتم انسان ها رو ترک کنم جای مواجه شدن با ارواح.

بهم سلام نمیکنید عزیزان؟ اگه هنوز وجود دارید البته


وصیت نامهنامیراداستانخودکشی
https://HarfBeMan.pw/@knegar اینجا میتونید ناشناس باهام حرف بزنید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید