ویرگول
ورودثبت نام
Nolifar
Nolifar
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

تلاش برای نوشتن...

خیلی وقت‌ها میخواستم بنویسم اما نمیدونستم از کجا باید شروع کرد! نوشتن از آنچه حس می‌کنیم و نحوه بیان آن که می‌تواند تاثیر متناسب و موضوعی را بر مخاطب بگذارد نیازمند زمان، تمرین و مطالعه است که امیدوارم اینجا و در کنار شما بتوانم یاد بگیرم. به عنوان یک هدف در سال 98 ، امروز هفتم فروردین ماه اولین نوشته خودم را ارسال می کنم.

به شدت مشتاقم تا تجربیات و نظرات خودم را در مورد جنگ و صلح، اجبار و اختیار با شما به تعامل بگذارم.

جنگ... واژه غریبی که این روزها که درگیر خواندن زبان انگلیسی هستم مرا درگیر کرده است، واژه ها ... قدرت واژه‌ها _ چیزی که نباید دست کم‌ش گرفت_ همانطور که می‌دانیم و ضرب‌المثل های بی شماری در باب همین موضوع در زبان فارسی نیز به کار برده می‌شود


اولین نوشتهاولین نوشتهنوشتندغدغه نوشتندرست نوشتننوشتندغدغه نوشتندرست نوشتنحس نوشتنحس نوشتنحس نوشتن
قسم به قلم... می‌نویسم تا ذهنم رو سازماندهی کنم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید