ویرگول
ورودثبت نام
نورا نعمتی
نورا نعمتی
خواندن ۲ دقیقه·۸ روز پیش

یه چالش برای شناخت از من به ارث رسیده از ویرگولی ها

نورای گردن دراز
نورای گردن دراز


چن وقته با ویرگول آشنا شدی؟

حدوداً ۶ ماه از اوایل اسفند🍟🍟

به امید بیشتر شدنش تا الان چنتا پست گذاشتی؟

22 تا🥪🥪

چن سالته؟

17 سال 👸

پستهات بیشتر چه محتوایی دارن؟

غر زدن و اموزشی (تو حوزه تحصیل)!👵

چه کسی در ویرگول توجه تو رو بیشتر جلب کرده؟

تابش یلدای روشن آتنا

کتاب یا موبایل ؟

متاسفانه موبایل ولی کتابم می خونم ها 📕📖

خودکار خدمتکار یا مداد بیزینس؟

مداد بیزینس ( هر چی بوی پول بده رو هستم )🤙

قند با طعم آبگوشت یا هلو؟

ترجیحا هلو حالا شد ابگوشت قول میدم گریه نکنم🍑

سیب زمینی سرخ کرده با سس کاکائو یا سس توت فرنگی؟

توت فرنگی رو بر نمی‌تابم قطعاً کاکائو☕

ساعت هفت صبح یا پنج صبح ؟

وقتی ۵ صبح پا میشم حس می‌کنم دارن روحمو از توی جلدم می‌کشم بیرون البته مگر اینکه بخوام برم مسافرت اون موقع این حسو ندارم😄

گریه یا خنده؟

من با خنده هام معروفم🤣😂

قبل از نوستن این پست چیکار میکردی؟

داشتم پست می خوندم🥺

دوست داری اسمت چی بود؟

دل آرام😊

بهترین کتابی که تا الان خوندی؟

کیمیاگر📕📖

بهترین غذا از نظر تو؟

قطعا سالاد ماکارونی🍝

بهترین خوراکی از نظر تو؟

شیر کاکائو☕

بهترین کار دنیا از نظر تو؟

متوهم بودن سر این که تو به لیاقتت نرسیدی😪

رومخ ترین ادم زندگیت؟

داداشم😊

بیشعورترین آدم زندگیت؟

داییم😊

شیطنت هایی که تو مدرسه انجام دادی؟

اصلاح ابرو انجام دادن تو خود مدرسه 😎

بزگترین آرزوت چیه؟

سفر خارجی برم🎭

پرت ترین ارزوت؟

جهانگرد بشم🎇✨

کارهایی که توش ماهرم؟

کار با تکنولوژی📺📡

از چی خیلی میترسی؟

ترک بشم😶

سرگرمی های بچگیت ؟

خمیر دندون می خوردم🙄

اگه قرار باشه وصیت کنی کدوم وسیلتو به کی میبخشی؟

اعضای بدنم رو به هر کسی که نیاز داره🙂


پ.ن:از این عادت ها نداشتم تو ویرگول ولی چون دیدم اکانتم خیلی داره رسمی و درسی طور میشه گفتم از خشکی در بیاد و یکم من رو بشناسین دیگه😊🥺

چالشویرگولچالش وبلاگ‌نویسی
یه یازدهمی که هم درس خونه و راه کار میده هم غر می زنه اینجا و گریه می کنه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید