ویرگول
ورودثبت نام
OMID Parvaneh
OMID Parvaneh
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

هر روز یک کار؟ یا هر روز یک کار؟

سلام

مدتیه راجع به افراد موفق تحقیق میکنم،متوجه شدم همه ی این افراد نقطه مشترکی دارند و اون اینه که همشون عاشق شغل و کارشون بودن.

همین باعث شد که برم خودمو کشف کنم که من از چه چیزی لذت میبرم و چه کاری بهم حس رضایت میده

چندین ماه خودکاوی و از این کارها و مطالعه پیرامون خودشناسی و استفاده از نظرات دوستان حدود 20% خودمو شناختم(همه را مو به مو و تک به تک میشناسم / اما در آیینه به خود حس غریبی دارم) میبینید که حس شاعری رو هم کشف کردم!!??

به این نتیجه رسیدم که من باید مدتی هر روز یک کار انجام بدم تا انقدر خودمو خوب بشناسم که بتونم هر روز یک کار رو انجام بدم



پس هر روز یک کار بجای اینکه هر روز یک کار!!!!

افرادموفقکارشغلعاشقکشف خود
یک روح تبعید شده به کالبد انسانم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید