ویرگول
ورودثبت نام
شکوفه نارنج
شکوفه نارنج
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من


- چیزی نمیگی؟

+ دارم سعی میکنم به بهترین شکل حرف بزنم نیاز به زمان دارم...

- فقط خودت باش :)

+ خودم؟

- اوهوم

+ ولی خودم کیم؟ رفتارهایی که از خودم نشون میدم؟ افکاری که تو ذهنم میگذره‌ام؟ یا مثلا احساساتیه که دارم؟ یا جسمم؟ هرکدوم از اینا خیلی راحت میتونه منو تشکیل بده ولی آخه نمیتونه درست باشه، هیچکدومشون پایدار و همیشگی نیستن، مثلا جسمم ممکنه یه روز مریض باشه یه روز سالم، احساساتمم که با یه اتفاق ممکنه ۱۸۰ درجه عوض شه، تفکراتم؟ اونا که ثانیه به ثانیه عوض میشن و درسته افکار منن ولی یوقتایی قسمتایی از منه که حتی نمیشناسمشون، رفتارامم که همه اینا ممکنه روشون تاثیر بزاره. پس من کیم؟چیم؟ کی مشخص میکنه که این منم؟ کی منو از بقیه جدا میکنه؟

- هومممم! میدونی تو همه اینایی که گفتی هستی و در عین حال این نیستی تو بیشتر از اینایی؛ تو همه قسمتایی از خودتی که میشناسی یا نمیشناسی، تو روشن ترین و تاریک ترین قسمتای شخصیتتی، تو خالص ترین نیت‌هات موقع انجام یکاری، تو چیزایی که دوست داری یا دوست نداری، تو تمام پارادوکس های درونی، ولی در آخر تو چیزی‌ای که انتخاب میکنی باشی بین همه چیزایی که گفتم. هیچوقت یادت نره تو خیلی فراتر از احساساتت، افکارت، بدنت و چیزی‌ای که حدی خودت فک میکنی هستی، هستی.



دلنوشتهنوشتنمناحساس نامهحرف دل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید