ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا کاشی‌پز
محمدرضا کاشی‌پز
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بالا و پایین


بابام معمولاً هر وقت جمعمون جمع بود پا می‌شد می‌رفت در مغازه، بهش می‌گفتم هر موقع که باید خونه باشید دور هم باشیم شما نیستید!
بابام هم می‌گفت "چی تا حالا خواستید که براتون نگرفتم؟!" و من هم همیشه در جواب می‌گفتم "همه چیز مادیات نیست پدر من! آدم خود شما رو می‌خواد"


الان سال‌ها از اون روزها می‌گذره و به خاطر درگیری زندگی هر دو سه ماه یه بار می‌تونم برم شهرستان خونواده‌مو ببینم، چند شب پیش بابام زنگ زد و باهم صحبت کردیم می‌گفت چرا نمیایید ببینیمتون؟ و منم گفتم "درگیر کار و بارم وگرنه دلم براتون یه ذره شده"
جمله آخر بابام قبل از قطع کردن این بود:
"همه چیز مادیات نیست پسر من! آدم خود شما رو می‌خواد"

#محمدرضا_کاشی_پز #فروردین_۱۴۰۲

آینهبالا و پایینچرخش زمانهپدرپارادوکس
می‌نویسم، امید یا درد، هویت من است...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید