ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

مادر

سلام!
چخبر؟
با این امتحانات و ... زنده هستین انشاللّه؟
خب بریم سر اصل مطلب...



من که دقیق نفهمیدم روز مادر امروزه، دیروزه یا فردا اخه معمولا با وضعیت هایی که دوستام می گذاشتن می فهمیدم ولی این دفعه دوستام قشقرق به پا کردن و یه ده روزی وضعیتاشون شامل اسم"مادر" میشد!
که خب باعث شد من هنوز که هنوزه نفهمم که روز مادر کی بود البته اگه تنبلی خودم نبود تا حالا صد بار تو اینترنت می زدم روز مادر میاورد واسم ولی تنبلی هم کار دست آدم میده دیگه!!
حالا از بحث تنبلی بگذریم خب خود مامانا هم توی گوشی میرن استوری ها و وضعیت ها رو می بینن اون وقت ما چجوری مامانا رو سورپریز کنیم؟؟؟؟؟ من اومدم به مامانم تبریک بگم میگه امروز که نیست فردائه اون موقع کارد می زدی خونم در نمیومد!
مادرم، مادرای قدیم! بنده خدا ها اصلا نمی دونستن که روزی به نام روز مادر وجود داره حتی بهشون می گفتی (روز مادر مبارک) باز هم سورپریز می شدن!
حالا از اون بگذریم مگه توی این کرونا میشه بدون جواب پس دادن به مامانا بریم بیرون؟حتی اگه به بهونه ی نون خریدن با بابامونم بخوایم بریم میگه: (تو این کرونا مجبوری با بابات بری؟) اخه مادر من (این قسمتو با ریتم بخونین!!) من بیام بهت بگم می خوام برم برای روز مادر برات چیز میز بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی این روز مادر امسال چیزی جز وضعیت و استوری و تبریک نبود! اگه خودت جزو اون اشخاصی که استوری و وضعیت می زارن نباشی هم می فهمی که اینا انقد تنبلن که تبریکم به زور گفتن چه بسا همون رو هم نگفته باشن!!والا!!! از این دوستایی که من می شناسم و می بینم هیچ بخاری بلند نمی شه!
حالا گذشته از دوستا مگه روز دختر یا روز دانش آموز از مامانا بخار بلند میشه؟؟؟
مامان من که هر سه چهار سال یه بار بهم روز دخترو اونم اگه یادش باشه تبریک میگه! ما دانش اموزای بدبخت که از راه میایم امتحان داریم چه گناهی کردیم یا به قول معروف چه هیزم تری بهشون فروختیم؟؟
ما این همه قبلنا براشون جشن می گرفتیم و براشون چیزی کم نمی زاشتیم(انگار پدر و مادرشونم??)اما اونا چی؟؟
من هنوز به قول معروف طعم آغوش مادرانه رو نچشیدم! می خوام بهش دست هم بزنم میگه نکن چندشم میشه!!!!!! من خیلی دلم می خواد مامانم رو بغل کنم?? خب بسه دیگه



پ.ن:راستش من حتی سعی هم نکردم که با بابام برم نونوایی چون من تنبل تر از این حرفام البته نا گفته نماند که مامانم به زور هم که شده می خواد بفرسته منو بیرون!!
پ.ن 2: از انجمن نوجوونا حمایت کنید!!!
تا درودی دیگر بدرود!

مادرانجمن نوجووناروز مادرمادر چیستمادر موجود خبیثی است
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید