ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

هشتگ محبوب من!

سلام خوبین خوشین؟

پری برگشته با یک ویدیو ی ببخشید پسته دیگه!

https://virgool.io/dastan22/%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%DB%B2%DB%B0-lsycdsh90bkk



من پنج هشتگ محبوب دارم که بریم ببینیم!

شماره 1 : #نوجوانان_را_تحت_فشار نگذاریم

اینا البته بیشتر برای وقت مدارسه ولی در تابستون هم هست باید یکم درک کنیمشون (انگار نه انگار خودمم نوجوونم:/) البته این بحث طولانی و بزرگیه که فک کنم بهتره بازش نکنم اما یه سری سرفصل ازش بگم

تقلب های ما به خاطر فشاریه که رومونه و تاثیر نمره بر زندگیمون، شاید ما خیلی هم تلاش کنیم اما نتونیم نمره ی خوبی بیاریم و اون موقع تمام تلاش ما نادیده گرفته میشه!

اینکه شما نمیبینین دلیل نمیشه ما تلاش نکنیم ؛ شرایط ما شاید سخت تر از شرایط شما نیست اما متفاوته!

نوجوون های زیادی به خاطر فشار هایی که روشونه خودکشی میکنن!

شماره 2 : #به_تفاوت_ها_احترام_بگذاریم(LGBTQ family)

این افراد خودشون انتخاب نکردن که گرایش جنسی متفاوتی داشته باشن، اونا همینجوری هم سختی های زیادی میکشن شرایط رو براشون سخت تر نکنیم !

اونا هم آدمن و دل دارن، اصلا یه مرد استریت با یه لز چه فرقی میکنه؟

جفتشون به زنا گرایش دارن

و زنای استریت با گی ها فرقی ندارن!

این تفاوتیه که ما ساختیم بیاین بشکنیمش

شماره 3 : #نه_به_تبعیض_جنسیتی

فمینیسم راجب برابری جنسیتیه و بیاین تفکرات اشتباه رو از جامعه دور کنیم، من به فمینیسم اعتقاد ندارم و به زن سروری اعتقاد دارم اما خب به نظرم این جزو هشتگ های محبوبمه:)

شماره 4 : #نه_به نژاد_پرستی

ما محل زندگیمونو رو انتخاب نمیکنیم، ما رنگ پوست و ملیتمونو انتخاب نمیکنیم؛ پس چرا باید به خاطر چیزی که خودمون انتخابش نکردیم سرزنش بشیم یا تحقیر بشیم؟

و مثلا سیاه پوستا چه فرقی با ما میکنن؟

و راستی این چیزا که میگین کنسرتا و فیلم های کدوم کشورو بیشتر دوست دارین هم یه نوع نژاد پرستیه!

البته ناگفته نماند که مثل نصف ارمی ها هم نیستم که (من کلا ارمی نیستم و بعضی از ارمی ها هم اینجوری نیستن برهمین این نوع مدل جمله رو نوشتم) همه چیزو به نژاد پرستی ربط میدن:|

یارو گفته که بهترین سلبریتی ها اون امده عکس بی تی اس گذاشته میگه چرا انقد نژاد پرستین!

اقا این راجب سلبریتی هاست نه ایدلا!

حداقل این یکی بهتر از اونیه که توی سلبریتی که هیچی سلبریتی های زننننن اومده گذاشته میگه نژاد پرستین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اقا یکم ....

من از بی تی اس نه خوشم میاد نه بدم میاد ولی این ارمیا دارن شورشو در میارن (تکرار میکنم بعضیاشون) همه جا یه عکس از بی تی اس هست که زیرش نوشته این فرشته ها جون منو نجات دادن!

خو ........... (ترجیح میدم حرفی نزنم دیگه !)

خب به هرحال برای شکایت از ارمی ها به این پست نیامدیم :|

بریم هشتگ اخر

شماره 5 : #قضاوت_نکنیم!

خب این یه قضیه ی خیلی طولانیه پس بهتره به جای اینکه چیزی بگم فقط لینک یکی از ویدیو های اولیویا رو بزارم "ویدیو: قضاوت؟" اگه نخوندینش واقعا پیشنهاد میکنم بخونین !

چقدر از این عکسه خوشم اومدا ?
چقدر از این عکسه خوشم اومدا ?

اینم از هشتگ های محبوب من:)

شما هم با من موفقید؟



گاهنامه ی دست انداز شماره 20گاهنامه ی دست اندازحال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید