ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

*عملیات:خودکشی*

آهنگ نور از سارا نائینی



_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه؟

+هیچی میفهمم دروغه و میام خودم خفت میکنم از این فکرا نکنی ??
_هار هار هار ?
مدیر بیاد بگه فک میکنی دروغه؟ ?
بعدشم سوالو جواب بده چرت و پرت نگو:/
+اخه این چه سوالیه?
_یه سوال جالب:/
+اصلا جالب نیست چون من دوستامو دوست دارم
_من کاری به دوست داشتنت ندارم واکنشت مهمه
+خیلی خری واکنشم چیه به نظرت؟
_اگه میدونستم نمیپرسیدم:/
+الان انتظار داری چی بگم؟
_توصیف واکنش اون لحظه ات
+آخه خوب معلومه ناراحت میشم اصلا نباید همچین کاری کنی
_درست مثل آدم جواب بده اون لحظه شوک میشی مثلا؟
چه واکنشی دقیقا؟ تازه کی میدونه شایدم زنده موندم تو بیمارستان بودم:/
+آره شوک میشم
_چه جواب کاملی ماشالله:/
+??

*عملیات ناموفق*


_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه؟

+بارها بهش فکر کردم اتفاقا
_خب؟
+ناراحت میشدم به خاطر اینکه بهم نگفتی حداقل یه خداحافظی ای چیزی
_یعنی اینکه قبلش بگم که میخوام خودکشی کنم؟
+آره چون اتمام حجت هم کردی میدونم که بالاخره میکنی (این بین من و اونه دقت نکنین)
_خب شاید مثلا اون لحظه حسش بیان بردارم تیغو بزنم:"/
+خو یه خدافظی چیزی برام تکست کنی اینا
_بسی جالب...!
*عملیات:متوقف*


_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه؟

+خب اولش شوک میشم ولی بعد برات خوشحال میشم که از این دنیا رفتی
_اوه مای گاش خیلی جواب دلپسندی بود!!
*عملیات: نه چندان موفق*


_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه؟

+خب خیلی ناراحت میشم و گریه میکنم تو که نمیخوای این کارو انجام بدی میخوای؟
_ نه بابا فقط سواله

*عملیات: متوقف به دلیل صدمه ی روحی در گذشته*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+خب، معلومه قطعا ناراحت میشم چون، تو آدم خوبی هستی، البته بعضی وقتا عوضی بازی های خودت رو هم داری ولی آدم خوبی هستی:)
_مرسی ولی دقیقا واکنشت اون لحظه چیه
+خب، ناراحت میشم و خب شاید هم گریه کنم
*عملیات: بدون نتیجه*



_اگه یه روزی همینجوری بیای توی دیسکورد بعد خبر بیاد (نمیدونم از کجا بهش فک میکنم بعدا)که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+خدا رحمتش کنه??
چقدر بوقم ??
_انسان باش و درست ج بده سوال را???
+امممم نمدونم به خدا?
_خاک تو سرت?


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+نظر خودت چیه واکنشم چجوریه؟
_اگه میدونستم ازت نمیپرسیدم :/
+من ک باورم نمیشه اگ چنین خبری بدن
ب فکر خود کشی ک نیستی
این کارو فقط ادمای ضعیف انجام میدن هیچ وقت ب اینا فک نکن
و من برام غیر قابل باوره
_بعد چند ماه نیومدم چی؟
+جان جدت نکن
اوک؟
_سواللللللللللل
چرا همه اشتباه برداشت میکنن:|
اقا واکنشت چیه :/
+خبر ناراحت کننده ایه نمیخوام ک چنین اتفاقی بیوفته...!

*عملیات: متوقف به دلیل جواب ندادن*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+باور نمیکنم هیچ وقت چون پری عاقل?
_بعد 5 هفته که من نیومدم چی
+هی دیونه شدی فکر کردن راجبشم سخت
شاید بد اخلاق باشی ولی همه دوست دارن
_الان بگو واکنشت چیه
+واکنشی که نشون میدم هیچ وقت از ذهنم فراموش نمیشه و خیلی ناراحت میشم و تا آخر عمر برام یه خاطره خیلی خیلی افتضاحه
_اون لحظه چه میکنی
+ولی یه ماهم نیای باورنمیکنم
هیچ وقت باور نمیکنم
من هیچ وقت از بچگی برای احساس م گریه نکردم اینو جدی میگم همیشه بغض بوده اینم میشه یه بغض خیلی سنگین خیلی سخت میشه میدونی حسرت میخوری

*عملیات:ناموفق*


_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه و چه احساسی داری؟
(اینو به کسی نشون نده لطفا)

+وات؟ فازت ناموصن؟
خو قطعا شوکه میشم حالم بد میشه
چیزی شده؟
_چیزی نشده بچه فقط میخوام واکنش اون لحظه ات رو بدونم
+آها اوکی ?
اسکول شدی به نظرم یه دکتر برو
_اینکه میخوام واکنشتو بدونم چه مشکلی داره؟ ?
+نه خب یه کوچولو غیر طبیعیه
ولی خب قطعا شوکه میشم و گریه میکنم
_چندنفر دیگه هم هستن که میخوام واکنششونو بدونم ولی نمیخوام ازشون بپرسم
+میخوای من ازشون بپرسم؟
_اخه بازم ازشون پرسیده شده:/
نمیدونم شاید ولی اگه پرسیدی نگو من گفتم یه جوری بگو انگار که خودت برات سوال پیش اومده و منو مثال میزنی
+خب
ولی سعی کن بهش فک نکنی
_به چی؟
+مردن خودت ?(دور از جون)
_خودکشی با مردن فرق داره ممکنه نمیرم
+گوه نخور
"معلومه که بهش نگفتم یکی از کسایی که میخوام بدونم ولی نپرسم ازشون همونیه که داره این یادداشت رو برامون جابه جا میکنه "

*عملیات: در آستانه ی ناموفق*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+بستگی داره ساتو و میا بعضی وقتا زیاد شوخی میکنن یا شاید هم فکر بکنم خودشون دوتایی این کارو کردن گفتن خودکشی بوده البته میدونم منظور تو این نیست قطعا میخوای عکس العمل به واقعی این ماجرا رو بدونی
اوم
من اولش تعجب می‌کنم چون تو خصوصیات اخلاقیت جوری نیست که این کارو بکنی نه از نظر دینی و اینکه وای آدمای دور و اطرافم چی میشن از روی این میگم که تو جوری نیستی که زودی جا بزنی بعدشم ناراحتت نمیشم چون احساس ترحم بهم دست میده فقط تا مدت ها توی شوک میمونم و شاید هم اصلا باورش نکنم انکارش کنم

*عملیات: ناموفق*


_اگه فردا بیای مدرسه ببینی من نیستم و بعد ترش مثلا زنگ بعدش خبر بیاد که خودکشی کردم چه واکنشی نشون میدی اون لحظه و چه احساسی داری؟

+خوب اولش شاید شوکه بشم بعد بغض میکنم شاید اشک تو چشام جمع بشه ولی گریه نمیکنم بعد وایمیستم زنگ تفریح بخوره بعد بدو میرم یه جایی و فکر کنم تا سال های سال ذهنم درگیر این باشه که چرا پری با داشتن همچین دوستایی، خانواده ای باید خودکشی کرده باشه و من میمونم با سوال های داخل ذهنم...

*عملیات: در 2 مایلی موفق جوابی عاقلانه بدون تکیه بر احساسات (موفق ترین عملیات تا بکنون)*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+ببین اول از همه این که تو خیلی غلط میکنی دوم این که من میشینم فقط عر میزنم

*عملیات:بی نتیجه*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+ندون
واکنشم کلا به بیشتر چیزا هیچیه
شاید ناراحت بشم
بعد فکر کنم ببینم چجوری ساتو رو آروم کنم

*عملیات:ناموفق به دلیل بی منطقی*


_اگه یه روزی همینجوری بیای توی سرور بعد ساتو و میا بیان بگن که پری خودکشی کرده چه احساسی بهت دست میده و واکنشت چیه؟

+قطعا گريه ميكنم:|

*عملیات: بی نتیجه*

حرفی سخنی؟

https://secret--message.com/16400920390637

یلداتون مبارک??

دقیقه ی آخر،پاییز تقویم را معطل میکند؛ شاید برگردی...
یلدا، مگر همین نیست؟


یلداعملیاتخودکشی
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید