ویرگول
ورودثبت نام
Master of fear
Master of fear
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

دفترچه ی مرگ ( تک پارتی )

666
666

یک روز داشتم فیلم میدیدم .

فیلم دفترچه ی مرگ . فیلم ترسناکی بود . صحنه های عجیبی داشت

وقتی فیلم تموم شده بود خواستم برم موزه و چند تا آثار تاریخی ببینم.

وقتی رفتم جلوی یکی از آثار ها یک دفترچه ای بود که اسمش بود

<< The deth note >>

یعنی دفترچه ی مرگ

برای خیلی عجیب بود و مو به تنم سیخ شده بود . یک لحظه فکر کردم یکی میخواد شوخیم کنه پس به یک غریبه گفتم

ببخشید . اسمتون چیه

منم اسمش رو توی اون دفتر چه نوشتم و بعد از ۱ دقیقه اون سکته ی قلبی کرد و مرد

خیلی ترسیدم اصلا باورم نمیشد !!

روز بعد که بیدار شدم دیدم سگم مرده !

کلی براش گریه کردم و هیچ وقت نفهمیدم که چرا این اتفاق افتاده!!

چند روز افسردگی گرفته بودم و غذا نمیخوردم

بعد از ۲ هفته به این کتاب مغرور شدم و می خواستم ازش استفاده کنم

در دو هفته از این دفترچه استفاده کردم و دو هفته بعد .................

دوهفته بعد به تعداد آدم هایی که کشتم به همان تعداد عزیزانم مردن دیگه هیچ کس رو نداشتم و همه مرده بودن و حتی دوستانم هم مرده بودند که فهمیدم از این دفترچه استفاده کنی یکی از عزیزانت میمیرند !!

دیگه خیلی تنها بودم و حتی سگی که دوستش داشتم هم مرده بود .

توی خیابان راه میرفتم همه ازم میترسیدند

با اینکه هیچ خبری پخش نشده بود که من یک آدم کشم !!

قشنگ معلوم بود که اون دفترچه طلسم شده بود !

افسردگی و عذاب وجدان داشت من را دیوانه میکرد و با خود میگفتم که چرا اون رو آتیش نزدم که .............

که خودکارم تمام شده بود و بیرون نه کسی به من چیزی میفروخت نه کسی میخرید کلا همه ازم میترسیدند که .............

که شیشه ی خونم رو شکستم ، و با شیشه دستم رو زخمی کردم و با خونم

اسم خودم رو نوشتم




<<


دفترچه‌ی مرگداستان ترسناکداستانترسناکمرموز
😈👻کانال من پر از داستان ترسناک و مرموزه 👻😈 👍اگه داستان ترسناک دوست داری به کانال من یک سر بزن 👍 👻😱این کانال نمیزاره شب خوابت ببره😱👻
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید